Το 2005 η Λίζα Κούντροου (η Φίμπι Μπουφέ από τα «Φιλαράκια») ερμήνευσε στη μίνι σειρά «The comeback» («Η επιστροφή) μια σταρ του κινηματογράφου η οποία στην προσπάθειά της να δώσει ώθηση στη λιμνάζουσα καριέρα της δέχτηκε να πρωταγωνιστήσει σε ριάλιτι με θέμα την ίδια της τη ζωή. Για να επιβεβαιώσει, μέσα από μια σειρά κωμικοτραγικών συμβάντων, ότι «η τηλεόραση είναι μια κρεατομηχανή» που αλέθει ανθρώπινες σάρκες. Πρόκειται για διαπίστωση που ως φαίνεται δεν τρομάζει τη Λατόγια Τζάκσον, τη… μεταλλαγμένη έπειτα από σειρά πλαστικών εγχειρήσεων αδελφή του Μάικλ Τζάκσον, η οποία ετοιμάζεται να προσθέσει (εκ νέου) το όνομά της στον κατάλογο των επωνύμων που βάζουν τις κάμερες και το διεθνές κοινό μέσα στα σαλόνι, στις κρεβατοκάμαρες και στα τζακούζι τους: Το ριάλιτι «Life With La Toya» θα κάνει πρεμιέρα το 2013 από το δίκτυο OWN της Οπρα Γουίνφρεϊ, με την πρωταγωνίστριά του να υπόσχεται αποκαλυπτικές λεπτομέρειες από την καθημερινότητά της αλλά και από την καθημερινότητα της διάσημης οικογένειάς της – με την οποία συγκρούεται συχνά-πυκνά.
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που η Λατόγια επιχειρεί να στρέψει τα φώτα επάνω της πουλώντας τη ζωή της – είχε προηγηθεί η συμμετοχή της στο βρετανικό «Celebrity Big Brother», παιχνίδι στο οποίο είχε πάρει μέρος και ο αδελφός της Ζερμέν Τζάκσον. Και αν η τωρινή εμφάνισή της γίνεται τη στιγμή που οι συγγενείς του Μάικλ τσακώνονται επάνω από τον τάφο του, μοιράζοντας τα (ανεκτίμητης αξίας) ρετάλια της μνήμης του, δηλαδή μια κακή εποχή για την οικογένεια αλλά και μια εξαιρετικά καλή εποχή για τους παραγωγούς του «Life With La Toya» που επιδιώκουν τέτοιες συγκρούσεις, εκείνη αντιμετωπίζει το όλο εγχείρημα με τον ψυχρό επαγγελματισμό μιας γνήσιας Τζάκσον. Δηλώνοντας «αυτή θα είναι μία από τις πιο ωραίες εμπειρίες της ζωής μου». Εκείνο που δεν λέει είναι ότι στην πραγματικότητα πρόκειται για τη μοναδική ευκαιρία να αναστήσει τη μικρή και μάλλον αδιάφορη καριέρα που είχε κάνει στη σκιά του Μάικλ και της Τζάνετ Τζάκσον. Αυτό εξάλλου είναι το ζητούμενο των περισσότερων επωνύμων που πρωταγωνιστούν σε ριάλιτι: να ξαναγίνουν κάποιοι, να θυμίσουν την ύπαρξή τους πληρώνοντας το όποιο τίμημα.
Ετσι, το 2002 και για τρία χρόνια ο Οζι Οσμπορν επέτρεψε στις κάμερες να αναμεταδίδουν για λογαριασμό του MTV τη σουρεαλιστική καθημερινότητα της οικογένειάς του με το «The Osbournes». Τον δρόμο του ακολούθησαν το 2002 η Τζέσικα Σίμπσον και ο Νικ Λάσεϊ με το «Nick and Jessica» και το 2006 ο Τζιν Σίμονς των «Kiss» με το «Gene Simmons family jewels».
Ο ντράμερ Τόμι Λι εμφανίστηκε στο «Tommy Lee Goes to College» ενώ σχετικά πρόσφατα, το 2010 η Κίρστι Αλεϊ, η πάλαι ποτέ κομψή πρωταγωνίστρια του «Κοίτα ποιος μιλάει» που στο μεταξύ είχε γίνει μια παχύσαρκη μεσόκοπη χωρίς καριέρα, έκανε ριάλιτι τις προσπάθειές της να αδυνατίσει: στο «Kirstie Alley’s Big Life» εκτός από τους ηρωικούς διαιτολόγους της εμφανίζονταν και τα παιδιά της για να αποδείξουν πόσο πιο ώριμα ήταν από τη μητέρα τους… Για το επικίνδυνο ταξίδι του στον κόσμο των ναρκωτικών μίλησε ο αδελφός της Τζούλια Ρόμπερτς, ηθοποιός Ερικ Ρόμπερτς, στο ριάλιτι «Celebrity Rehab», προσθέτοντας το όνομά του στον κατάλογο εκείνων που επιχειρούν να χτίσουν νέα καριέρα πάνω στις αδυναμίες τους, από την παχυσαρκία ως την εξάρτηση από τις ουσίες.
Τέλος, τη δόξα των διεθνών συναδέλφων της ζήλεψε και η δική μας Αννα Βίσση εκθέτοντας στιγμιότυπα από τη ζωή της στο «Οσο έχω φωνή» χωρίς επιτυχία. Εν προκειμένω το… ριάλιτι της οικονομικής κρίσης είχε αρχίσει να επηρεάζει τόσο την καθημερινότητά μας ώστε οι προβληματισμοί της τραγουδίστριας μπροστά στην (θα ήθελε) διεθνή καριέρα της, να μας αφήνουν τραγικά αδιάφορους, ακόμα και να ενοχλούν ορισμένους.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ