Για τις αλλαγές στο νόμο πλαίσιο για την Παιδεία{{{ moto }}}
Νομίζω ότι το μόνο που δεν έγινε είναι ακριβώς αυτό, το να γίνει το χατίρι κάποιων. Νομίζω ότι, εάν αυτό δεν είναι παγίδα η πονηριά, αυτό που έγινε στη πραγματικότητα είναι να λειτουργήσει τελικά ένας νόμος που δεν λειτούργησε ποτέ. Δηλαδή τα 24 πανεπιστήμια και τα 9 από τα 16 ΤΕΙ δεν εφήρμοσαν ποτέ το νόμο στα κύρια σημεία του. Αυτό που γίνεται τώρα στη πραγματικότητα είναι μια διευκόλυνση και εξομάλυνση δυσλειτουργιών, ώστε να λειτουργήσει ο νόμος. Θα περίμενα οι συντάκτες του νόμου να είναι και οι κύριοι υποστηρικτές του, εάν είχαν καταλάβει ότι διαφορετικά δεν θα λειτουργούσε ποτέ αυτός ο νόμος. Με αυτά που έγιναν τώρα στη πραγματικότητα θα λειτουργήσει ο νόμος μέσα στον οποίο αυτές οι αλλαγές και οι τροποποιήσεις που έγιναν περιλαμβάνεται ακόμη και το πολύ σκληρό μέτρο της επιστολικής ψήφου και της ηλεκτρονικής. Κι αν αυτό δεν λειτουργήσει, που καταλαβαίνετε ότι αυτές είναι ακραίες περιπτώσεις, διορίζεται στο συμβούλιο της Διοίκησης, ένα Συμβούλιο από τους αρχαιότερους καθηγητές.
Είναι δυνατόν, λοιπόν, να τιναχτούν στον αέρα 24 πανεπιστήμια 16 ΤΕΙ, διακόσιες χιλιάδες φοιτητές, οι αντίστοιχες οικογένειες, για το καπρίτσιο κάπου η για τις πολιτικές εμμονές κάποιων ανθρώπων. Ποιός είναι αυτός.
Είναι κάποιος ιερός νόμος, ο αλάνθαστος, ο τέλειος ο οποίος δεν μπορεί να συζητηθεί, σε προφανείς αδυναμίες του. Έρχεσαι να καταργήσεις το τμήμα που είναι η βάση. Ο προηγούμενος νόμος ο ποίος, όπως ξέρετε, είναι νόμος του ΠΑΣΟΚ του ΄82 και δεν ξέρω εναντίων ποίων στρέφονται, τον θεωρούν ότι ήταν ό,τι χειρότερο.{{{ audio1 }}}
Δεν θεωρείτε ότι οι αλλαγές είναι ύβρης προς τη Δημοκρατία, όπως είπε η κα Διαμαντοπούλου
Ως σκεπτόμενος πολίτης θεωρώ ύβρη για τη Δημοκρατία εάν τρία κόμματα και τα κόμματα που είναι αντίθετα, της Αντιπολίτευσης, δεν μπορούν να συσκεφθούν για ένα μεγάλο θέμα που έχει αχρηστεύσει τα πανεπιστήμια, τα έχει υπό αναβρασμό και για ένα νόμο που δεν λειτούργησε και δεν λειτουργεί. Εάν αυτό δεν συζητιόνταν στη Βουλή, τότε η Βουλή ,θα είχε ένα μεγάλο πρόβλημα και μια μεγάλη ενοχή. Δεν ξέρω πως ξεπερνιούνται αυτά. Αυτά είναι ψευτοδιλλήματα. Η Βουλή πρέπει να συζητήσει τα προβλήματα και να τα λύσει και δεν είναι κανένας αυτός που λέει εγώ έκανα κάτι και μην τα αγγίξετε. Ποιός είναι αυτός. Ο νόμος αυτός είχε στη σύλληψή του μεγάλα αστοχήματα τα οποία έπρεπε να τα συζητήσουν άνθρωποι που συνέταξαν το νόμο με τις εκλεγμένες αρχές των πανεπιστημίων. Να καταλάβουν ότι κάποια πράγματα δεν μπορούν να εφαρμοστούν, να τα έχουν αυτά διορθώσει οι ίδιοι και να έχει λειτουργήσει ο νόμος χωρίς προβλήματα. Γιατί το πανεπιστήμιο δεν λέει να μην λειτουργήσει ο νόμος, εκτός από ακραίες περιπτώσεις, αλλά κάντον έτσι που να μπορεί να λειτουργήσει..
Για την άποψη της κας Διαμαντοπούλου ότι δεν λειτούργησε ο νόμος
Έχουν γίνει αστοχήματα τα οποία δεν επιτρέπουν στο πανεπιστήμιο να λειτουργήσει. Δεν μπορείς να βάλεις έναν νόμο να λειτουργήσει, να τινάξεις στον αέρα βασικές δυνάμεις του πανεπιστημίου, βασικά θεσμικά θέματα και μετά να πεις έρχομαι να τα διορθώσω. Τι να διορθώσεις, όταν το έχεις τινάξει στον αέρα πως το μαζεύεις μετά.
Για το πρόγραμμα ΑΘΗΝΑ
Το πρόγραμμα ΑΘΗΝΑ – το οποίον δεν αγγίχτηκε στο παρελθόν – είναι το πρώτο που πρέπει να γίνει. Εννοώ ότι ένας αριθμός από τμήματα και, κυρίως, από παραρτήματα των ΤΕΙ και λοιπά να μην συνεχίσουν να υπάρχουν διότι εκεί σπαταλιούνται χρήματα και δεν υπάρχει έργο. Αυτό είναι το πρώτο που πρέπει να αντιμετωπιστεί και το οποίο αντιμετωπίζεται από αυτό το νόμο.