Με σύνθημα «Πρόσεξε Κάθε Βήμα Σου», με την υποστήριξη της Heineken και της Post Insurance και κυρίως με πολλή διάθεση να ενημερώσει το κοινό για τους κινδύνους που εγκυμονεί η αλόγιστη κατανάλωση αλκοολούχων ποτών ο «ΒΗΜΑ FM 99,5» ολοκλήρωσε το Σάββατο 14 Ιουλίου την πρωτότυπη ενέργεια διανομής 50.000 ηλεκτρονικών συσκευών ανίχνευσης αλκοόλ. Ειδικότερα, η πρωτότυπη πρωτοβουλία περιελάμβανε, για τρία συνεχόμενα Σαββατοκύριακα, δωρεάν διανομή συσκευών πολλαπλής χρήσεως σε διερχόμενους οδηγούς στην Ποσειδώνος, στη Λεωφόρο Κηφισίας και στο Γκάζι.
«Η ανταπόκριση των Αθηναίων στην πρωτοβουλία μας, ήταν τόσο εντυπωσιακή που μας δημιουργεί πλέον το καθήκον να συνεχίσουμε με αντίστοιχες πρωτοβουλίες από το φθινόπωρο ευαισθητοποιώντας την κοινή γνώμη για διάφορα άλλα ζητήματα, στα οποία ενώ αντιλαμβανόμαστε την σημασία τους, εξακολουθούμε να αδιαφορούμε» δήλωσε ο γενικός διευθυντής του «ΒΗΜΑ FM 99,5» Βασίλης Χιώτης. «Από την διαδικασία διανομής των συσκευών αλκοτέστ εξάλλου, προέκυψε κι ένα ιδιαίτερα χρήσιμο συμπέρασμα: Κρατικές υπηρεσίες, όπως η Ελληνική Αστυνομία, μπορούν να συνεργαστούν αρμονικά με ιδιωτικούς φορείς, όπως η Post Insurance, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ή και ο ΒΗΜΑ FM 99.5 και να δημιουργήσουν ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, εφόσον προηγηθεί ένας μεθοδικός προγραμματισμός, κι ένας ανιδιοτελής σκοπός» συμπλήρωσε.
«Για εμάς, στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η ενημέρωση των πολιτών σχετικά με την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ παραμένει θέμα ευθύνης και πρώτης προτεραιότητας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που o κόσμος ανταποκρίθηκε θετικά και αγκάλιασε την κοινή μας πρωτοβουλία» είπε και η corporate relations manager της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Ελλη Παναγιωτοπούλου. Και πρόσθεσε: «Κάθε φορά βάζουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά με στόχο την αποτελεσματικότερη διάδοση του υπεύθυνου μηνύματός μας σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο, βρίσκοντας πρωτότυπους και άμεσους τρόπους επικοινωνίας. Ελπίζουμε να μας δοθεί η ευκαιρία να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με τον ΒΗΜΑ FM και στο μέλλον».
Από την πλευρά της, η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Μεσιτών Ασφαλίσεων Post Insurance (μέλος του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου) Λίζα Βαρδακάρη, δήλωσε σχετικά: «Δυναμικές πρωτοβουλίες με υψηλή κοινωνική ωφέλεια και χρησιμότητα, όπως αυτή του «ΒΗΜΑ FM», με άμεσο στόχο την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, συνεπεία του αλκοόλ, θα πρέπει να βρίσκουν υψηλή ανταπόκριση από τους ιδιωτικούς φορείς και τις εταιρείες. Η Post Insurance πιστή στις αξίες της και με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, στήριξε την πρωτοβουλία αυτή, η οποία ευχόμαστε να συνεισφέρει κατά το δυνατόν περισσότερο, ώστε να μην θρηνούμε στο μέλλον θύματα από τροχαία ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους, συνεπεία του αλκοόλ».