«Explore Greece» για 90 εκατ. δυνητικούς επισκέπτες

Σε πάνω από 90 εκατ. πολίτες πέντε χωρών της Ευρώπης που είναι βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού θα προβάλλει την Ελλάδα το «Explore Greece», η νέα εφαρμογή για έξυπνα κινητά(smartphones), αποτέλεσμα της συνεργασίας της Vodafone και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).

Σε πάνω από 90 εκατ. πολίτες πέντε χωρών της Ευρώπης που είναι βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού θα προβάλλει την Ελλάδα το «Explore Greece», η νέα εφαρμογή για έξυπνα κινητά (smartphones), αποτέλεσμα της συνεργασίας της Vodafone και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ). Η εφαρμογή δίνει δωρεάν πρόσβαση σε όλους τους χρήστες έξυπνων τηλεφώνων σε Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία και Ελλάδα ακόμα και αν δεν είναι συνδρομητές της Vodafone, σε μια σειρά από πληροφορίες (ιστορία, αξιοθέατα, παραλίες, γεύση, λεξικό, χάρτες, φωτογραφίες, κτλ.), ξεναγώντας τους διαδραστικά στον τουριστικό προορισμό, καθώς δίνει δυνατότητα χρήσης GPS τοποθεσίας, τόσο για όσους είναι υποψήφιοι επισκέπτες, όσο και για εκείνους που βρίσκονται ήδη στη χώρα.

Η ιδέα προέκυψε τον Μάρτιο και ολοκληρώθηκε σε δύο μήνες, με αφορμή την επίσκεψη του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου Vodafone κ. Βιτόριο Κολάο στην Ελλάδα, ο οποίος αναζήτησε μια ενέργεια που να βοηθά τη χώρα. «Η πρωτοβουλία έχει στόχο να στηρίξει την ελληνική οικονομία μέσω του τουρισμού αξιοποιώντας τη διεθνή παρουσία της εταιρείας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Vodafone στην Ελλάδα κ. Γλαύκος Περσιάνης, επισημαίνοντας ότι το «Vodafone Explore Greece» είναι η πρώτη εφαρμογή αυτού του είδους που λανσάρεται στο παγκόσμιο δίκτυό της. Παράλληλα για τους πελάτες της εταιρείας προβλέπονται ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σε πακέτα διακοπών, μέσω συνεργαζόμενων ταξιδιωτικών γραφείων, σε εισιτήρια της Ολυμπιακής και δωρεάν είσοδος σε μουσεία.

Πρόκειται για το πρώτο δείγμα «συνεργασίας κράτους και ιδιωτικού τομέα» τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Γ. Κολέτσος, σημειώνοντας τη σύμπραξη της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας με τον Οργανισμό και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ), που παρείχαν όλο το υλικό. Τα οφέλη από την πρωτοβουλία για τη χώρα είναι «τεράστια» σημείωσε, ειδικά σε ό,τι αφορά την προσπάθεια αντιστροφής του αρνητικού κλίματος σε αγορές όπως η Γερμανία, ενώ είναι δύσκολο να αποτιμηθούν σε κόστος. Στόχος όπως τόνισε είναι να γίνουν σύμμαχοι της χώρας εταιρίες με διεθνή παρουσία, αρχή που έγινε με την πρωτοβουλία «Συμμαχία για την Ελλάδα» τα δύο προηγούμενα χρόνια. Υπογράμμισε επίσης ότι ο Οργανισμός «είναι ανοιχτός και σε άλλες εταιρίες που θέλουν να κινηθούν στην ίδια κατεύθυνση», προσθέτοντας ότι δρομολογούνται περισσότερες δράσεις με τον ιδιωτικό τομέα, ενώ τόνισε ότι τα κοινά προγράμματα δεν επιβαρύνουν περαιτέρω τον Οργανισμό.

Το «Vodafone Explore Greece» διατίθεται σε πρώτη φάση στα ελληνικά και τα αγγλικά, ενώ τους επόμενους μήνες θα προστεθούν τα γερμανικά και τα ιταλικά. Αναφερόμενος στις ενέργειες για την επικοινωνία της εφαρμογής στις πέντε χώρες, ο εμπορικός διευθυντής πελατών λιανικής του δικτύου της εταιρίας κ. Νίκος Βλαχόπουλος τόνισε ότι κάθε χώρα θα υλοποιήσει σχέδιο μάρκετινγκ σε τέσσερις άξονες, το εταιρικό ηλεκτρονικό site και mobile portal (13 εκατ. επισκέψεις και 4 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες αντίστοιχα), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (τρία εκατ. fans) και τα SMS (σε 5 εκατ. επιλεγμένους πελάτες της εταιρίας μεσαίου και υψηλού εισοδήματος). Ταυτόχρονα επισήμανε ότι αν η εφαρμογή καταφέρει να μπει στην κατάταξη των κορυφαίων δωρεάν εφαρμογών, θα έχει πρόσβαση σε 1,5 δισ. καταναλωτές παγκοσμίως.


«Μπαράζ» συνεντεύξεων για τον τουρισμό

Εν τω μεταξύ με «μπαράζ» συνεντεύξεων σε διεθνή μέσα ενημέρωσης «αντεπιτίθεται» η υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κυρία Τατιάνα Καραπαναγιώτη, στοχεύοντας στην προβολή της θετικής εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό και την προσέγγιση των παραδοσιακών αγορών. Huffington Post, New York Times, France 2, Sveriges Radio, είναι μερικά από τα μέσα τα οποία στα οποία έχει ήδη μιλήσει, ενώ μέσα στην εβδομάδα ακολουθούν συνεντεύξεις της στην ιταλική εφημερίδα La Stampa, την ισπανική El Mundo και την κινεζική τηλεόραση CCTV.

Η αλλαγή του κλίματος στις μεγάλες τουριστικές αγορές αποτέλεσε πρώτη προτεραιότητα για την υπουργό, η οποία στην κατεύθυνση αυτή «επιστρατεύει» και την ομογένεια. Στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη συνομιλήσει μέσω skype με παράγοντες σε Καναδά και Νότιο Αφρική, οι οποίοι συμφώνησαν ότι η αναστροφή της εικόνας της χώρας είναι εθνική προσπάθεια, ενώ τις επόμενες ημέρες ακολουθεί η ομογένεια της Αυστραλίας.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.