«Από τον δρόμο της θάλασσας η έξοδος από την κρίση»

«Παρά τη δεινή παγκόσμια κρίση και τις δύσκολες ημέρες που περνά η πατρίδα μας, η ναυτιλία των Ελλήνων διατηρεί τη διεθνή της πρωτοπορία και τους παραγωγικούς δεσμούς της με τον τόπο».

«Παρά τη δεινή παγκόσμια κρίση και τις δύσκολες ημέρες που περνά η πατρίδα μας, η ναυτιλία των Ελλήνων διατηρεί τη διεθνή της πρωτοπορία και τους παραγωγικούς δεσμούς της με τον τόπο».
Το μήνυμα αυτό αισιοδοξίας έδωσε με δηλώσεις του ο πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Θ. Βενιάμης, τονίζοντας:
«Τα Ποσειδώνια, με την εντυπωσιακή παρουσία τους στη χώρα μας, αναδεικνύουν τον δυναμισμό και την αντοχή της ναυτιλίας των Ελλήνων, η οποία παρά τη δεινή παγκόσμια κρίση και τις δύσκολες ημέρες που περνά η πατρίδα μας διατηρεί τη διεθνή της πρωτοπορία και τους παραγωγικούς δεσμούς της με τον τόπο, ενώ συγχρόνως προετοιμάζεται να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις ενός άδηλου εν πολλοίς μέλλοντος.
Ενας στόλος από 3.325 πλοία συνολικής χωρητικότητας 227 εκατομμυρίων dwt, συνεχώς εκσυγχρονιζόμενος, με μέση ηλικία τα 10,5 έτη, αλλά και η κατά παράδοση ευέλικτη και δημιουργική διαχείρισή του δικαιολογούν αισιοδοξία για την επόμενη ημέρα. Δεδομένου ότι οι θαλάσσιες μεταφορές εξασφαλίζουν μέσω των διαχρονικά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών τους τις διατροφικές, ενεργειακές και σε πρώτες ύλες ανάγκες της ανθρωπότητας, είναι βέβαιο ότι η διεθνής ναυτιλιακή βιομηχανία θα κληθεί να συνεχίσει τον στρατηγικό της ρόλο στην αλυσίδα μεταφοράς των συνεχώς αυξανόμενων αναγκών του διεθνούς εμπορίου.
Τα εφετινά Ποσειδώνια, με ένα νέο ρεκόρ συμμετοχών, απεικονίζουν το παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι σε τεχνολογικό και οικονομικό πεδίο και αποτελούν ελπίδα για την επιδιωκόμενη επανεκκίνηση της ανάπτυξης σε ολόκληρο τον πλανήτη. Και δεν θα είναι η πρώτη φορά στην Ιστορία που από τον δρόμο της θάλασσας θα έλθουν η ευημερία και η ειρήνη στη δοκιμαζόμενη ανθρωπότητα.
Ομως, πέρα από τις οικονομικές αντιξοότητες των καιρών, η καθημερινή λειτουργία των πλοίων συνεχίζει να αντιμετωπίζει και σωρεία πρακτικών προβλημάτων, όπως η συνεχής κλιμάκωση των πειρατικών επιθέσεων, γεωπολιτικές συγκρούσεις που οδηγούν σε επιβολή εμπορικών κυρώσεων κατά χωρών με καθοριστικό ρόλο στο παγκόσμιο εμπόριο, καθώς και η ανάγκη συμμόρφωσης με περιφερειακές νομοθεσίες περιβαλλοντικού ή εμπορικού χαρακτήρα που δεν προσιδιάζουν στον διεθνή χαρακτήρα της ναυτιλίας».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.