Στον «αέρα» το True Greece

Στον «αέρα» βρίσκεται ήδη το True Greece, η πρωτοβουλία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) για την ανάδειξη της θετικής εικόνας της χώρας και την αναστροφή του κλίματος που έχει διαμορφωθεί στις διεθνείς τουριστικές αγορές και της πτώσης που συνεπάγεται στις κρατήσεις


Στον «αέρα» βρίσκεται ήδη το True Greece, η πρωτοβουλία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) για την ανάδειξη της θετικής εικόνας της χώρας και την αναστροφή του κλίματος που έχει διαμορφωθεί στις διεθνείς τουριστικές αγορές και της πτώσης που συνεπάγεται στις κρατήσεις. Το νέο εργαλείο επικοινωνίας θετικών ειδήσεων στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι μια ειδική πλατφόρμα που εντάσσεται στην υφιστάμενη καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού που διενεργεί ο Οργανισμός, καθώς στην ειδική ενότητα «The true story about Greece» στην επίσημη ιστοσελίδα του θα αναρτώνται όλες οι θετικές ειδήσεις σχετικά με την Ελλάδα. Η ενέργεια υποστηρίζεται ήδη από μια σειρά απο κρατικούς φορείς όπως η ΕΡΤ, το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ), το υπουργείο Εξωτερικών, σε επίπεδο παραγωγής και συγκέντρωσης οπτικού και αρθρογραφικού υλικού, καθώς επίσης και σε επίπεδο ενεργειών δημοσιότητας σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα του εξωτερικού, αλλά και στα ιδιωτικά ΜΜΕ της χώρας.

Βασικές προτεραιότητες της δράσης είναι καταρχήν η ανάδειξη και ενίσχυση των ποιοτικών στοιχείων και ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και η ανάδειξη των θετικών μηνυμάτων που προκύπτουν μέσα από καταγεγραμμένες εμπειρίες και τοποθετήσεις επισκεπτών (video spots, web testimonials, reviews). Σε αυτή την κατεύθυνση επιλέχθηκαν ενέργειες οι οποίες βασίζονται στο τρίπτυχο «Business as Usual» (επιστροφή στα συνήθη), «Value For Money/Affordability» (σχέση ποιότητας/τιμής) και «Safety» (Ασφάλεια).

Το διαδίκτυο και τα social media έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί με επιτυχία από τον Οργανισμό για την αναπαραγωγή ειδήσεων και τη διαχείριση της ταυτότητας και επικοινωνιακής πολιτικής της χώρας ως τουριστικού προορισμού. Σε αυτή τη βάση κρίνεται ως απαραίτητη η ανάπτυξη ενεργειών διαδικτυακής διαχείρισης φήμης (online reputation management), οι οποίες θα πλαισιώνονται απο έναν μηχανισμό συνεχούς καταγραφής και διαχείρισης όλων των σχολίων, απόψεων και εκτιμήσεων που αφορούν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό (brand monitoring mechanism).

Παράλληλα για την αποστολή των θετικών και αρνητικών ειδήσεων και μηνυμάτων που εντοπίζετε στο διαδίκτυο και αφορούν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό μπορείτε να επικοινωνήσετε με την αρμόδια ομάδα εργασίας του ΕΟΤ στο visitgreece@gnto.gr και να συμμετάσχετε στην πρωτοβουλία ως true supporter.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.