Ένα νέο έργο τέχνης το οποίο φέρει όλα τα χαρακτηριστικά του Μπάνκσι, του μυστηριώδη καλλιτέχνη του γκράφιτι, έκανε την εμφάνισή του την Τρίτη σε δρόμο του βόρειου Λονδίνου. Απεικονίζει ένα αγόρι που ράβει στη ραπτομηχανή μια σειρά από βρετανικά σημαιάκια και ήδη έχει ερμηνευτεί ως σχόλιο για τον επικείμενο εορτασμό του 60ού ιωβηλαίου της βασίλισσας Ελισάβετ Β’.
Το αγόρι είναι σκυμμένο στη δουλειά του σε μια παλιά ραπτομηχανή. Το σχόλιο του Μπάνκσι αναφέρεται στις επικρίσεις ότι τα σημαιάκια, τα σουβενίρ και τα υπόλοιπα φθηνά διακοσμητικά για τον ιωβηλαίο παράγονται στον αναπτυσσόμενο κόσμο μέσω της παιδικής εργασίας. Επιπλέον, το μαυρόασπρο γκράφιτι εμφανίστηκε τη νύχτα της Δευτέρας προς Τρίτη στον τοίχο ενός καταστήματος που πουλάει διάφορα προϊόντα κόστους μιας στερλίνας, του Poundland, στην περιοχή Τερνπάικ Λέιν του Λονδίνου.
Το Poundland βρέθηκε στο επίκεντρο ενός σκανδάλου πριν από δυο χρόνια, όταν έγινε γνωστό ότι ένα επτάχρονο αγόρι εργαζόταν επί περισσότερες από 100 ώρες την εβδομάδα σε εργοστάσιο της Ινδίας για την παραγωγή ορισμένων από τα προϊόντα που πωλούνται στην αλυσίδα αυτή καταστημάτων.
Ο Μπάνκσι έχει ξαναχρησιμοποιήσει την βασιλική οικογένεια στα γκραφίτι του. Εχει ζωγραφίσει τοιχογραφία με τον πρίγκιπα Ουίλιαμ και την σύζυγό του Κέιτ στο Ισλινγκτον του κεντρικού Λονδίνου (δεξιά).
Το 2004 αντικατέστησε το κεφάλι της βασίλισσας με εκείνο της πριγκίπισσας Νταϊάνας σε χαρτονομίσματα των 10 στερλινών τα οποία μοίρασε στο καρναβάλι του Νότινγκ Χιλ.
Ο Μπάνκσι ξεκίνησε από την αντεργκράουντ σκηνή του Μπρίστολ. Η πρώτη του ταινία «Exit Through the Gift Shop» πρωτοπαίχτηκε στο Φεστιβάλ του Σαντάνς το 2010 και ήταν υποψήφια πέρσι για το Οσκαρ καλύτερου ντοκιμαντέρ.
Ο ίδιος ο καλλιτέχνης γράφει στην ιστοσελίδα του «Παρακαλώ, μη με ακολουθείτε στο Facebook ή στο Twitter γιατί δεν είμαι σε κανένα από αυτά».