Εχουμε δει αρκετούς οίκους μόδας να διαφημίζουν το μακιγιάζ τους μέσω βίντεο, αλλά το παρακάτω είναι σίγουρα το εξυπνότερο και πιο ευαίσθητο που έχουμε δει ποτέ.
Οταν ο Πήτερ Φίλιπς, δημιουργικός διευθυντής του make-up για την Chanel, θέλησε να παρουσιάσει την τελευταία συλλογή από βερνίκια νυχιών του οίκου, διάλεξε τον λονδρέζο δημιουργό ταινιών Ρουθ Χόγκμπεν, ο οποίος είναι ήδη διάσημος για εκείνο το φαντασμαγορικό βίντεο που δημιούργησε για την Louis Vuitton.
Αμέσως μετά από αυτή την επιλογή, ακολούθησε η απόφαση να χρησιμοποιηθεί στο βίντεο η νοηματική γλώσσα. Η ιδέα είναι απλή, αλλά συνάμα πολλή δυνατή. Το μοντέλο Σάσκια ντε Μπρόου, η οποία πρωταγωνιστεί επίσης στην καμπάνια για τα καλοκαιρινά ρούχα του οίκου, σχηματίζει με τα χέρια της μερικές από τις διάσημες φράσεις της Κοκό Σανέλ, συνοδευόμενη από υποβλητική μουσική. Καθώς κάθε φράση αναγράφεται και με γράμματα, ο καθένας μπορεί να θαυμάσει και τα καινούρια βερνίκια νυχιών της Chanel.
Το Magic Fingers είναι όμορφο, πρωτότυπο και σίγουρα ικανό να προκαλέσει συναισθήματα. Μας βάζει στη θέση όλων όσων δεν μπορούν ποτέ να καταλάβουν τι τους λένε οι διαφημίσεις που δεν περιλαμβάνουν νοηματική, αφού αν δεν αναγραφόταν κάθε φράση και με λέξεις, δεν θα μαθαίναμε και ποτέ ποιες λέξεις σχηματίζει η Σάσκια. Να μία απόδειξη πως η μόδα μπορεί να επικοινωνήσει μηνύματα και ιδέες.