Φραστικές βολές κατά του υπουργού Μεταφορών κ. Μ. Βορίδη εξαπέλυσε την Τρίτη ο αναπληρωτής υπουργός Αμυνας κ. Ι. Ραγκούσης, με αφορμή το θέμα της αγοράς των ταξί. «Δεν έχει νόημα να κοροϊδευόμαστε μπροστά στον ελληνικό λαό», σημείωσε ο κ. Ραγκούσης μιλώντας στην τηλεόραση του Σκάι και συμπλήρωσε πως έχει σοβαρές επιφυλάξεις για το αν εν τέλει θα γίνουν αλλαγές στο νομοσχέδιο για τα ταξί.

«Εάν κάνει αυτές τις αλλαγές ο κύριος Βορίδης, θα πρέπει να συγκρουστεί με τους ιδιοκτήτες ταξί. Διότι οι ιδιοκτήτες ταξί δεν θέλουν νέες άδειες, δεν θέλουν να ανοίξει η αγορά των προμισθωμένων, των ταξί χωρίς ταξίμετρο», ανέφερε ο κ. Ραγκούσης.

Πέραν αυτού, και με αφορμή το ίδιο θέμα ο πρώην υπουργός Μεταφορών έθεσε και ζήτημα αξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος με βάση την τελευταία εκδοχή του νομοσχεδίου για τα ταξί. «Πέραν των ταξί, αυτών κάθ’ εαυτών ως επάγγελμα, νομίζω ότι υπάρχει κάτι πολύ σημαντικότερο και κάτι πολύ σοβαρότερο. Είναι αν το ελληνικό πολιτικό σύστημα, όπως έκανε δεκαετίες τώρα, θα συνεχίζει να πορεύεται με τη λογική των εξαιρέσεων», υπογράμμισε ο κ. Ραγκούσης και συμπλήρωσε: «Δηλαδή, θα λέει, θα εφαρμόσω μία γενική πολιτική. Άνοιγμα των επαγγελμάτων, αλλά θα κάνω εξαίρεση στα φιλαράκια μου τους ταξιτζήδες, θα κάνω εξαίρεση στα φιλαράκια μου τους φορτηγατζήδες που δεν έκανα, στα φιλαράκια μου τους εστιάτορες, στα φιλαράκια μου τους μηχανικούς».

Προσέθεσε επίσης ο κ. Ραγκούσης πως το νομοσχέδιο που είχε ομόφωνα εγκριθεί στο προηγούμενο Υπουργικό Συμβούλιο επί Πρωθυπουργίας Παπανδρέου, προέβλεπε ότι δεν θα εκδοθούν άπειρες άδειες και ανεξέλεγκτα, αλλά θα υπάρχει ένα πλαφόν μέχρι 30% και αυτό με την έντονη επιφύλαξη για το αν θα παρουσιαζόταν αντίστοιχη ζήτηση.
Διευκρίνισε επιπλέον ο αναπληρωτής υπουργός Αμυνας πως η προηγούμενη εκδοχή του νομοσχεδίου, που εν τέλει δεν προχώρησε, εν μέσω έντονων αντιδράσεων και βουλευτών του ΠαΣοΚ, προέβλεπε ότι μία εταιρεία θα μπορούσε να συγκεντρώσει έως 10 άδειες ταξί, ενώ με βάση την εκδοχή του κ. Βορίδη η κάθε εταιρεία μπορεί να συγκεντρώσει μέχρι το 10% των αδειών που υπάρχουν σε μία περιοχή, κάτι που στην περίπτωση της Αττικής θα σημάνει ότι μία εταιρεία θα έχει τη δυνατότητα να συγκεντρώσει μέχρι 1.400 άδειες.