Μια επική ταινία από την Cartier

Ένας πάνθηρας καλυμμένος με διαμάντια δραπετεύει από το Rue de la Paix του Παρισιού για να ταξιδέψει σε Ρωσία, Κίνα και Ινδία. Είναι ο πρωταγωνιστής στη μαγευτική ταινία που δημιούργησε ο οίκος Cartier για να γιορτάσει 165 χρόνια πολυτέλειας και λάμψης.

Ο γαλλικός οίκος κοσμημάτων εμπιστεύθηκε τη σκηνοθεσία της ταινίας στον Bruno Aveillan, ο οποίος είναι απόφοιτος της Σχολής Καλών Τεχνών της Τουλούζ και ένας από τους καλύτερους σκηνοθέτες διαφημιστικών ταινιών. Ο Aveillan συνδύασε επιδέξια τις φυσικές τοποθεσίες με τα τρισδιάστατα animation, καθώς ο οίκος ήθελε να γυρίσει την ταινία με πραγματικούς πάνθηρες. Τρεις νεαροί πάνθηρες, ο Κάλι, ο Νταμού και ο Τίγκα, υποδύθηκαν αυτό το έμβλημα, προσαρμοσμένο έτσι ώστε να σέβεται το φυσικό ρυθμό των ζώων. Γεννήθηκαν και μεγάλωσαν σε αιχμαλωσία από τον θηριοδαμαστή λιονταριών Thierry Le Portier, που τους είχε υπό την επίβλεψη του κατά τη διάρκεια του γυρίσματος.

Στο γύρισμα της ταινίας συμμετείχε προσωπικό 60 ατόμων, ενώ για τα ειδικά εφέ επιστρατεύτηκαν πάνω 50 άνθρωποι για περισσότερους από έξι μήνες.

Το γύρισμα ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2011 στην Πράγα και τελείωσε στο Παρίσι στα τέλη Σεπτεμβρίου. Οι σκηνές με το χιόνι γυρίστηκαν στους Ιταλικούς Δολομίτες, ενώ τα άγονα τοπία στην Ισπανία, όπου και πρωταγωνιστεί ένας Ινδικός ελέφαντας.

Στο Παρίσι, οι τοποθεσίες κάλυπταν τρία αξιοθέατα: την 13 Rue de la Paix, την Place Vendôme και το Grand Palais. Ιδιαίτερα το τελευταίο είναι ένα πολύ ξεχωριστό μέρος για τον οίκο Cartier, μια μυθική γέφυρα ανάμεσα στους ονειρικούς ουρανούς και την πραγματικότητα του Παρισιού. Πρόκειται, άλλωστε για ένα μεγαλειώδες αρχιτεκτονικό κτίριο που γεννήθηκε στην αυγή του 20ου αιώνα, όταν ο Louis Cartier προήγαγε την ιστορία του ίδιου του οίκου.

Η συναρπαστική σκηνή που απεικονίζει την Αγία Πετρούπολη γυρίστηκε τον Ιούνιο σε ένα αεροδρόμιο κοντά στην Πράγα, όπου ο αεροδιάδρομος καλύφθηκε με τεχνητό χιόνι κάτω από ένα λαμπερό ήλιο. Όσο για τη σκηνή στο Ινδικό παλάτι, υπεύθυνος είναι ο σχεδιαστής παραγωγής ταινιών Frank Benezech. Δημιούργησε ένα φανταστικό στολισμό με φυτά εμπνευσμένο από τα γνωστά ως Tutti Frutti κοσμήματα του οίκου, ένα μείγμα από πολύτιμους λίθους, όπως ρουμπίνια, σμαράγδια και ζαφείρια. Στις αρχές του 20ου αιώνα αυτά τα μοτίβα ήταν ιδιαίτερα αγαπητά από τους Ιταλούς μαχαραγιάδες.

Ο πάνθηρας, σύμβολο δύναμης και ελευθερίας, είναι το απόλυτο έμβλημα της τεχνογνωσίας της Cartier στα κοσμήματα από τη δεκαετία του 1930, χάρις στην Jeanne Toussaint, μία κυρία της Παριζιάνικης κοινωνίας με ελεύθερο πνεύμα που αποτέλεσε την πιο χαρισματική καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου.

Η τελευταία σκηνή φέρνει τον πάνθηρα στο ίδιο δωμάτιο μαζί με το τοπ μόντελ Sharlom Harlow. Ο αισθησιακός χαρακτήρας της Harlow ενσαρκώνει ιδανικά το πνεύμα της γυναίκας του οίκου Cartier – κομψή, παθιασμένη και ελεύθερη. Η νεαρή Κινέζα σχεδιάστρια μόδας Yiqing Yin, απόφοιτη της Εθνικής Σχολής Διακοσμητικών Τεχνών του Παρισιού, σχεδίασε κατόπιν παραγγελίας για αυτόν το χαρακτήρα ένα φόρεμα υψηλής ραπτικής: ένα κόκκινο φόρεμα που αφήνει εκτεθειμένους τους ώμους με μια ριχτή φούστα και ένα εφαρμοστό μπούστο με ένα χειροποίητο ύφασμα από πτυχές.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.