Το «καλό πρόσωπο» της Ελλάδας φιλοδοξεί να δείξει σε 24 χώρες όπου έχει διεθνή παρουσία η Folli Follie, εστιάζοντας την παγκόσμια καμπάνια της στο μήνυμα «Crazy for Greece» («Τρελοί για την Ελλάδα»). Η νέα καμπάνια που στόχο έχει την προβολή της χώρας στο εξωτερικό, παρουσιάστηκε την 1η Μαρτίου στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στην Αθήνα, ενώ ανάλογη εκδήλωση πραγματοποιήθηκε και στο Χονγκ Κονγκ.
Αναγνωρίζοντας ότι σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που βιώνει η χώρα, η ιδιωτική/επιχειρηματική πρωτοβουλία είναι περισσότερο αναγκαία από ποτέ, ό όμιλος Folli Follie δημιούργησε μια καμπάνια αποκλειστικά για να προάγει την Ελλάδα στο εξωτερικό. Για τη φωτογράφηση που έχει για φόντο την ελληνική σημαία, χρησιμοποιήθηκε ένα πρόσωπο ιδιαίτερα γνωστό και αγαπητό στην Ασία, η ηθοποιός και μοντέλο Γκέλι Λάι, μεγαλωμένη στην Αμερική, με καταγωγή από την Κίνα και το Βιετνάμ.
Η παραγωγή που πραγματοποιήθηκε στις Σπέτσες, φιλοδοξεί να προωθήσει το ελληνικό καλοκαίρι σε όλο τον κόσμο. Η διεθνής καμπάνια περιλαμβάνει έντυπη καταχώρηση καθώς και δημιουργικό video clip, θα φιλοξενηθεί σε εφημερίδες και τίτλους μόδας, θα προβληθεί στο internet και σε τηλεοπτικές εκπομπές, θα παρουσιαστεί σε billboards σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική.
Επίσης θα παρουσιαστεί μέσω του δικτύου της εταιρίας σε 440 σημεία πώλησης σε όλο τον κόσμο.
Παράλληλα με ένα στρατηγικό πρόγραμμα επικοινωνίας, μέσω διεθνών συνεργιών και συνεργατών του ομίλου Folli Follie, η ελληνική εταιρεία θα αναζητήσει τρόπους πέρα από την προβολή της χώρας, για την προσέλκυση τουριστών, με έμφαση την ενεργοποίηση της τουριστικής κίνησης από την Ασία.
Σε αυτή την κατεύθυνση θα κινηθεί η στρατηγική συνεργασία του ομίλου Folli Follie με τη Fosun International, τον μεγαλύτερο επενδυτικό όμιλο ιδιωτικών συμφερόντων της Κίνας, ο οποίος είναι και μέτοχος στα τουριστικά συγκροτήματα Club Med.