Μια σκηνή γυμνού της ιταλίδας ηθοποιού Μόνικα Μπελούτσι ήταν αρκετή για να βάλει φωτιά στην συνέντευξη Τύπου της ταινίας «Un été brulant» (Ένα καυτό καλοκαίρι) του γάλλου διανοούμενου σκηνοθέτη Φιλίπ Γκαρέλ.
Στην αρχή της ταινίας, η Μπελούτσι εμφανίζεται έτσι όπως την γέννησε η μητέρα της, καθότι υποδύεται μια ηθοποιό που είναι επίσης μοντέλο του ζωγράφου συντρόφου της (Λουί Γκαρέλ – γιός του σκηνοθέτη της ταινίας). Ηταν άραγε εύκολο για την ηθοποιό, η οποία συν τοις άλλοις γύρισε την ταινία ενώ είχε μόλις γεννήσει;
«Βρήκα πάρα πολύ φυσική και καλλιτεχνική την σκηνή» απάντησε με αξιοθαύμαστη ψυχραιμία η ιταλίδα ηθοποιός μέσα στην κατάμεστη αίθουσα των συνεντεύξεων Τύπου του Casino την Παρασκευή (2/9) το μεσημέρι. «Όταν σου ζητούν κάτι τέτοιο, το πρώτο πράγμα που πρέπει να δεις είναι αν έχεις ή όχι την απαιτούμενη εμπιστοσύνη απέναντι στον σκηνοθέτη σου. Ο Φιλίπ Γκαρέλ είναι ένας σπουδαίος καλλιτέχνης και συγχρόνως ένας πολύ γενναιόδωρος άνθρωπος που μπορεί να σε κερδίσει για αυτό που θέλει.»
Η ταινία ,βέβαια, δεν είναι και τόσο σπουδαία. Η ερωτική σχέση που βρίσκεται σε κρίση είναι ένα ζήτημα που ο κινηματογράφος έχει θίξει εκατομμύρια φορές και το «Καυτό καλοκαίρι» του Γκαρέλ δεν προσθέτει κάτι παραπάνω σε αυτό. Οι κοινοτοπία είναι το βασικό χαρακτηριστικό της ταινίας.
Ενίοτε μάλιστα στην δημοσιογραφική προβολή της ταινίας προκλήθηκαν γέλια για την μάλλον κακή ερμηνεία της Μπελούτσι που σε αυτήν τουλάχιστον την περίπτωση είναι μια πολύ όμορφη γυναίκα η οποία ,ωστόσο, θα ήταν προτιμότερο να κρατά το στόμα της κλειστό…