Και φέτος, όπως στις 22 Ιουνίου κάθε χρόνο, οι φανατικοί φίλοι του Σκαραβαίου (του δημοφιλούς μοντέλου της Volkswagen «Beetle»), που δεν είναι λίγοι σε όλο τον κόσμο, γιορτάζουν το αντικείμενο της λατρείας τους.
Η ημερομηνία αυτή επιλέχθηκε γιατί στις 22 Ιουνίου του 1934 ο Αδόλφος Χίτλερ υπέγραψε συμβόλαιο με τον Φερδινάνδο Πόρσε για την κατασκευή του Σκαραβαίου, που αποδείχθηκε με το πέρασμα των ετών, ένα από τα μπεστ-σέλερ της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η ιστορία του Σκαραβαίου ταυτίζεται με αυτή της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen και αρχίζει στα μέσα της δεκαετίας του 1930, στη ναζιστική Γερμανία. Η ιδέα για τη δημιουργία του ανήκει στον Χίτλερ, ο οποίος ήθελε ένα φθηνό αυτοκίνητο, που θα μπορούσε να το αποκτήσει σχεδόν ο καθένας με τις οικονομίες του.
Το Φεβρουάριο του 1936, ο σχεδιαστής αυτοκινήτων Φερδινάνδος Πόρσε παρουσίασε τα σχέδια, που ήταν βασισμένα κατά πολύ στα προηγμένης τεχνολογίας Tatra. Ο πρώτος Σκαραβαίος κατασκευάστηκε την ίδια χρονιά στη Στουτγάρδη και είχε την ίδια μορφή με την οποίο τον γνωρίζουμε και σήμερα.
Παρότι σχεδιάστηκε ως «λαϊκό αυτοκίνητο», το θρυλικό κατσαριδάκι διέψευσε κάθε πρόβλεψη. Έγινε διαχρονικό, κυρίως μετά τη δεκαετία του ’60, οπότε «υιοθετήθηκε» από τους χίπις.
Τον Ιούλιο του 2003 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Μεξικό ο τελευταίος κλασικός Σκαραβαίος, ο οποίος τοποθετήθηκε στο μουσείο της εταιρίας στο Βόλφσμπουργκ της Γερμανίας. Ως τότε είχαν πωληθεί περισσότερα από 21,5 εκατομμύρια μοντέλα.
H Volkswagen έχει σήμερα στην παραγωγή τη σύγχρονη εκδοχή του Σκαραβαίου, το New Beetle.