Επιλέγοντας ένα κορυφαίο έργο του παγκόσμιου θεάτρου, μια ομάδα χορού έρχεται αντιμέτωπη με μία διπλή πρόκληση: Οι Creo που εμπνέονται από τον Σάμουελ Μπέκετ και το «Περιμένοντας τον Γκοντό» προσπαθούν να διατηρήσουν τη δομή και τα πρόσωπα του σπουδαίου δραματουργήματος δίνοντας όμως επικαιρότητα στο περιεχόμενό του.

Οι λέξεις αντικαθίστανται με κίνηση, τα σώματα γίνονται χείλη που μιλούν και συνδιαλέγονται. Στον «Godot» των Creo τέσσερις χορευτές δανείζονται στη σκηνή την αισθητική του βωβού κινηματογράφου – που επηρέασε και τον Ιρλανδό συγγραφέα. Στο φόντο, από τα μάτια του θεατή περνούν εικόνες ενός σύγχρονου αστικού τοπίου, τόσο απροσδιόριστου όσο θα επιθυμούσε και ο ίδιος ο Σάμουελ Μπέκετ.

Με βασικό εργαλείο τους ήρωες, πλάθοντας συγκεκριμένους χαρακτήρες όπως σπάνια συμβαίνει στον σύγχρονο χορό, η παράσταση της οποίας την χορογραφία – δραματουργία υπογράφει η Πωλίνα Κρεμαστά, αναπαριστά το διάσημο έργο που κραυγάζει μέσα από τους αργούς ρυθμούς και την έμφαση στη σιωπή, με δεδομένη πλοκή και καμία συγκεκριμένη αφήγηση.
{{{ moto }}}
«Η εποχή μας πιο μπεκετική από κάθε άλλη μας φέρνει αντιμέτωπους με το μηδενισμό και την αδράνεια. Η αναμονή μιας έξωθεν σωτήριας λύσης μοιάζει να είναι η μόνη ελπίδα, το μόνο νόημα της ύπαρξης» λέει η σύγχρονη χορευτική ομάδα που παρουσιάζεσι την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρότασή της στο πλαίσιο του 10ου Φεστιβάλ Χορού του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων.

ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ:

Στο θέατρο Ολβιο(Φαλαισίας 7, Γκάζι) για δύο παραστάσεις: Κυριακή 22 Μαΐου στις 21:00 και Δευτέρα 23 Μαΐου στις 22:30.

Γενική Είσοδος: 10 Ευρώ