Το όχημα παρουσιάστηκε στην Παγκόσμια Έκθεση της Διεθνούς Ένωσης Δημοσίων Μεταφορών (UITP) στο Ντουμπάι από μία σχεδιαστική ομάδα του πανεπιστημίου Τεχνολογίας του Ντελφτ στην Ολλανδία. Στην ομάδα συμμετείχε ο Ολλανδός αστροναύτης Γούμπο Οκελς, στο παρελθόν ειδικός αποστολών στο Τσάλεντζερ. Κατασκευασμένο από εξαιρετικά ελαφριά υλικά ανθρακονημάτων, διαθέτει υβριδικό κινητήρα που υποστηρίζεται από μπαταρίες λιθίου ιόντων πολυμερούς (Li – Io – Po).
Το όχημα αντίθετα με τα κανονικά λεωφορεία είναι χαμηλό, ενώ διαθέτει συνολικά έξι τροχούς – δύο ζεύγη πίσω και ένα μπροστά. Οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν το ταξίδι τους βυθισμένοι σε άνετα, μεγάλα καθίσματα, με 12 πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω από τα πλάγια. Η εργασίες κατασκευής του ξεκίνησαν το 2004 ενώ το κόστος του εκτιμάται στα 13 εκ. ευρώ.