Οι εκπτώσεις δεν σταματούν ποτέ

Σε προσφορές καταφεύγουν για ακόμη μια φορά οι έμποροι των συνοικιακών καταστημάτων και τα μεγάλα εμπορικά κέντρα για να προσελκύσουν και να τονώσουν τη ζήτηση που έχει κάνει... βουτιά. Ειδικά αυτή την περίοδο που θεωρείται κενή, διότι μεσολαβεί ανάμεσα στις χειμερινές εκπτώσεις και στο Πάσχα, τα καταστήματα έχουν αυξήσει τις ανοιξιάτικες προσφορές τους κάνοντας εκπτώσεις ως και 70%, ενώ με την αγορά ενός προϊόντος χαρίζουν ένα ακόμη ίσης αξίας, έτσι ώστε να αυξήσουν και τον τζίρο τους.

Σε προσφορές καταφεύγουν για ακόμη μια φορά οι έμποροι των συνοικιακών καταστημάτων και τα μεγάλα εμπορικά κέντρα για να προσελκύσουν και να τονώσουν τη ζήτηση που έχει κάνει… βουτιά. Ειδικά αυτή την περίοδο που θεωρείται κενή, διότι μεσολαβεί ανάμεσα στις χειμερινές εκπτώσεις και στο Πάσχα, τα καταστήματα έχουν αυξήσει τις ανοιξιάτικες προσφορές τους κάνοντας εκπτώσεις ως και 70%, ενώ με την αγορά ενός προϊόντος χαρίζουν ένα ακόμη ίσης αξίας, έτσι ώστε να αυξήσουν και τον τζίρο τους.

Το εμπορικό κέντρο Αvenue στο Μαρούσι «τρέχει» αυτή την περίοδο κάποιες προσφορές σε ορισμένα καταστήματά του, όπως το κατάστημα ένδυσης Guess, το οποίο έχει ανακοινώσει δεκαήμερο προσφορών, το Οltre Μare, που προσφέρει έκπτωση έως και 50% στις τσάντες, και το Sergio Τacchini το οποίο προσφέρει έκπτωση 50% σε επιλεγμένα είδη. Αλλα καταστήματα δίνουν δωροεπιταγές, όπως το Νine West, το οποίο προσφέρει δωροεπιταγή 10 ευρώ με την απόκτηση της Νine West card, και τα υποδήματα Ηaralas που προσφέρουν και αυτά 10 ευρώ σε δωροεπιταγή με την απόκτηση της Ηaralas card. Επίσης, ορισμένα καταστήματα κάνουν σημαντικές εκπτώσεις στα χειμωνιάτικα ρούχα, όπως το Under Colors of Βenetton, που προσφέρει όλα τα χειμερινά με έκπτωση ως 50%, και το La Μeduse που για λίγες ημέρες ακόμη δίνει όλα τα χειμερινά με έκπτωση 70%.

Ολες οι παραπάνω προσφορές μπορεί να ακούγονται ελκυστικές αλλά οφείλονται στο ότι η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων έχει περιορίσει τα χρήματα που δαπανά για την αγορά νέων ρούχων (81%) και τη διασκέδαση εκτός σπιτιού (80%), ενώ ένα πολύ υψηλό ποσοστό (64%) έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα, ώστε να καταφέρει να αντεπεξέλθει στην περιορισμένη αγοραστική του δύναμη. Σύμφωνα με στοιχεία της Στατιστικής Αρχής, η πτώση κατανάλωσης της αγοράς συνεχίστηκε και τον Ιανουάριο του 2011, καθώς ο δείκτης κύκλου εργασιών στο λιανικό εμπόριο, χωρίς τα καύσιμα, μειώθηκε κατά 13,3% τον Ιανουάριο του 2011, σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2010, ενώ οι μεγάλες μειώσεις σημειώθηκαν στις κατηγορίες έπιπλα-ηλεκτρικά είδη-οικιακός εξοπλισμός (- 21,2%) και σε άλλα είδη.

Δίνουν και πιστωτικές κάρτες

Μπορεί οι τράπεζες να είναι φειδωλές στα δανεικά, όμως ορισμένα πολυκαταστήματα σε συνεργασία με τράπεζες προωθούν τις πιστωτικές κάρτες τους. Ο όμιλος πολυκαταστημάτων Fokas έχει δώσει έμφαση αυτή την περίοδο στην κάρτα Club F του ομίλου, την οποία μπορούν να αποκτήσουν όλοι έτσι ώστε να έχουν με αγορές 125 ευρώ μια δωροεπιταγή 25 ευρώ. Αυτή η προσφορά θα ισχύει όλον τον Απρίλιο.

Το πολυκατάστημα Αttica δημιούργησε σε συνεργασία με τη Εurobank, τη Reward Visa για τους πελάτες της. Η Reward Visa δίνει σε κάθε καταναλωτή που τη χρησιμοποιεί 10% επιστροφή επί της αξίας των συναλλαγών του στο πολυκατάστημα Αttica στο κέντρο της Αθήνας, στο Αttica στο Golden Ηall και στο Αttica accessories, και 3% επιστροφή επί της αξίας των συναλλαγών σε όλες τις επιχειρήσεις με το σήμα Visa στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα ευρώ που έχουν συγκεντρώσει οι καταναλωτές από όλες τις συναλλαγές τους μπορούν να τα εξαργυρώσουν σε επόμενες αγορές τους στο πολυκατάστημα Αttica, στο Αttica στο Golden Ηall και στο Αttica accessories.

Η εταιρεία Ρrince ΟΙiver έχει ανακοινώσει προσφορά, σύμφωνα με την οποία για όλον τον Απρίλιο κάνει έκπτωση 50% στη νέα συλλογή της, ενώ και η αλυσίδα καταστημάτων Κaren Μillen του ομίλου δίνει τα νέα της ρούχα με έκπτωση 60%. Επιπλέον, το κατάστημα Ρrince Οliver στη Γλυφάδα πραγματοποιεί μπαζάρ με καλοκαιρινά, φθινοπωρινά και ανοιξιάτικα είδη της προηγούμενης χρονιάς, με έκπτωση ως και 90%.

Και η αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης Dur υλοποιεί ανοιξιάτικες προσφορές που ισχύουν ως το τέλος Μαΐου. Ειδικότερα, με την αγορά ενός προϊόντος χαρίζουν ένα ακόμη ίσης αξίας.

Εκτός από τα πολυκαταστήματα, προσφορές κάνουν και οι αλυσίδες ηλεκτρικών ειδών. Κάθε βδομάδα ο όμιλος Κωτσόβολος υλοποιεί μια διαφορετική προσφορά για να προσελκύει πελάτες. Την εβδομάδα που πέρασε, η εταιρεία είχε προσφορά που αφορά την ανακύκλωση, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να έχουν οφέλη στην αγορά νέων, λιγότερο ενεργοβόρων ηλεκτρικών συσκευών.

Η Ηλεκτρονική Αθηνών υλοποιεί ανοιξιάτικες προσφορές για ορισμένα είδη, όπως τηλεόραση από 579 ευρώ σε 399 ευρώ, κινητό τηλέφωνο της Αpple iΡhone από 739 ευρώ σε 669 ευρώ, κ.ά.

Επίσης, Μedia Μarkt πρόσφερε το πακέτο «Υπεράτοκες δόσεις», που συνοδεύεται και από επιστροφή χρημάτων, ως τις αρχές Απριλίου. Το νέο πρόγραμμα συνδυάζει την εξόφληση των αγορών, σε 24 άτοκες δόσεις και με επιστροφή έως 100 ευρώ σε δωροκάρτα. Σημειώνεται ότι η εν λόγω προσφορά ισχύει για αγορές από 300 ευρώ και άνω, με χρήση όλων των πιστωτικών καρτών, εκτός των Εθνοcash Μaestro και Αmerican Εxpress.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.