ΚινηματογράφοςΣημαντική πτώση στα εισιτήρια των αιθουσών

Γενικότερα όμως η κινηματογραφική κίνηση είναι πεσμένη. Ανθρωπος του κινηματογραφικού χώρου ανέφερε ότι τα εισιτήρια που κόπηκαν στο πρώτο 15θήμερο του εφετινού Δεκεμβρίου ήταν 240.000 την ώρα που πέρσι, την ίδια ακριβώς εποχή είχαν κοπεί 500.000.

Σημαντική πτώση των εισιτηρίων στην κινηματογραφική αγορά της Αθήνας κατά την διάρκεια της εφετινής εορταστικής περιόδου

Σε κεντρική αίθουσα του Παγκρατίου την περασμένη Παρασκευή, παίζονταν δυο ταινίες σε κοινό πρόγραμμα_ η κορεάτικη «Ποίηση» και το αυστραλέζικο «Δέντρο που ψιθύριζε». Στην απογευματινή προβολή της «Ποίησης» οι μόνοι θεατές στην αίθουσα ήταν δυο ζευγάρια. Όταν τελείωσε η προβολή, ο υπεύθυνος της αίθουσας πρότεινε στο ένα από τα δυο ζευγάρια να παραμείνει στην αίθουσα για να παρακολουθήσει και την άλλη ταινία δωρεάν γιατί άλλος πελάτης δεν είχε εμφανιστεί.

Από την άλλη πλευρά, ο κινηματογράφος Δαναός στην διασταύρωση Κηφισίας και Πανόρμου που προβάλλει την ταινία «Ο λόγος του βασιλιά», σχεδόν διώχνει κόσμο. Μάλιστα, από την περασμένη Πέμπτη, η ταινία του Τομ Χούπερ που έχει πάρει πολύ τα πάνω της λόγω υποψηφιοτήτων στις Χρυσές Σφαίρες, προβάλλεται και στις δυο αίθουσες του Δαναού (1 και 2). Σε τρεις μόνον αίθουσες ο «Λόγος του βασιλιά» βρίσκεται στα 14.000 περίπου εισιτήρια. Ικανοποιητικά όμως ήταν και τα εισιτήρια της γαλλικής ταινίας κινουμένων σχεδίων ο «Θαυματοποιός» στην αίθουσα Ελλη, που το περασμένο Σάββατο είχε 700 προσελεύσεις.

Δυστυχώς, οι περιπτώσεις αιθουσών όπως η Ελλη, ο Δαναός, ο Απόλλωνας και το Αττικόν στην Σταδίου είναι οι εξαιρέσεις σε μια κατάσταση που χαρακτηρίζεται, το μίνιμουμ, δραματική σε ότι τουλάχιστον αφορά τις αίθουσες που δεν είναι σε multiplex. Διότι την ίδια ώρα, η μέτρια κωμωδία «Οι γονείς της συμφοράς» έκοψε από την περασμένη Πέμπτη μέχρι την Κυριακή 29.570 εισιτήρια σε 40 αίθουσες της Αθήνας. Ο κεντρικός πυρήνας κοινού αυτής της ταινίας είναι τα multiplex και πράγματι, στα περισσότερα από αυτά η ταινία είχε κινήθηκε καλά. Οσο για το «Ζητείται ψεύτης» του Ιεροκλή Μιχαηλίδη, κυμάνθηκε στα 45.000 εισιτήρια σε όλο το πανελλήνιο. Το νούμερο ακούγεται εντυπωσιακό, όμως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι η ταινία διανεμήθηκε σε παραπάνω από 100 αίθουσες.

Τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι περισσότερες μονές κινηματογραφικές αίθουσες της Αθήνας αυτή την εποχή είναι πολύ σοβαρά και δεν είναι πλέον κρυφό το γεγονός ότι πολλές έχουν πλέον πρόβλημα επιβίωσης.

Γενικότερα όμως η κινηματογραφική κίνηση είναι πεσμένη. Ανθρωπος του κινηματογραφικού χώρου ανέφερε ότι τα εισιτήρια που κόπηκαν στο πρώτο 15θήμερο του εφετινού Δεκεμβρίου ήταν 240.000 την ώρα που πέρσι, την ίδια ακριβώς εποχή είχαν κοπεί 500.000. Άλλο ένα σημάδι της κρίσης που πλήττει αυτή την περίοδο την χώρα μας. Πολύς κόσμος δείχνει να αποφεύγει την ψυχαγωγία, να την θεωρεί πολυτέλεια για την τσέπη του.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.