Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της Ναυτιλιακής Εταιρίας Λέσβου με το βλέμμα στο μέλλον

Τρείς νέοι επιχειρηματίες αποφάσισαν να συμμετάσχουν στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Ναυτιλιακής Εταιρίας Λέσβου, ύψους 97,9 εκατομμυρίων ευρώ που έχει προγραμματισθεί για τις 27 Δεκεμβρίου, στην οποία όπως έγινε γνωστό θα μετέχει και ο νυν μεγαλομέτοχος της εταιρίας κ. Μ. Βάγγερ με την εταιρία Antelope Shipping.

Τρείς νέοι επιχειρηματίες αποφάσισαν να συμμετάσχουν στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Ναυτιλιακής Εταιρίας Λέσβου, ύψους 97,9 εκατομμυρίων ευρώ που έχει προγραμματισθεί για τις 27 Δεκεμβρίου, στην οποία όπως έγινε γνωστό θα μετέχει και ο νυν μεγαλομέτοχος της εταιρίας κ. Μ. Βάγγερ με την εταιρία Antelope Shipping.

Συγκεκριμένα πρόκεται για τους επιχειρηματίες κ. Ε. Μαρτίνου και την εταιρία Altana Navigation, κ. Α. Οικονόμου και την εταιρία ISFI Square Fund, και τον κ. Γ. Ζέρδιλα με την εταιρία Ercolana Holdings. Οι παραπάνω επιχειρηματίες, μετά από κοινή πρωτοβουλία της τράπεζας Millenium Bank και της διοίκησης της εταιρίας, ανακοίνωσαν ότι ανέλαβαν την υποχρέωση να συμμετέχουν στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΝΕΛ και να διασφαλίσουν την πλήρη κάλυψή της.

Ας σημειωθεί οτι η ΝΕΛ για το πρώτο 9μηνο του 2010 ανακοίνωσε ζημίες ύψους 20 εκατ., έναντι ζημιών ύψους 11 εκατ. ευρώ που είχε καταγράψει κατά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του περασμένου έτους 2009.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του «Βήματος» η εν λόγω αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου θα παρέχει στη ΝΕΛ την κεφαλαιακή κάλυψη που χρειάζεται τόσο για να εξισορροπήσει τις ζημιές της, όσο και να σχεδιάσει το μέλλον της με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Η ΝΕΛ έχει καταφέρει σήμερα και υπό τις παρούσες συνθήκες, να δημιουργήσει ένα στόλο πλοίων ο οποίος αποτελείται από δικά της και ναυλωμένα πλοία. Μια εμπορική αξία παρουσιάζουν τα πλοία της που είναι δρομολογημένα στην άγονη γραμμή. Επίσης διαθέτει και δύο γραμμές που και αυτές παρουσιάζουν ένα ενδιαφέρον και πρόκειται για τις γραμμές που συνδέουν το Μπάρι με το Δυρράχιο και τη Χίο με το Τσεσμέ, στην οποία έχει δρομολογήσει ναυλωμένο φέρρυ – μπόουτ.

Επίσης ενδιαφέρον παρουσιάζει και η δραστηριότητα της στη κατηγορία των οχηματαγωγών πλοίων, ενώ αρκετοί παράγοντες της αγοράς αναμένουν ότι θα επιδιώξει να απελευθερώση τους δύο «Αίολους» προκειμένου να τους χρησιμοποιήσει κατά τη θερινή περίοδο σε κύριες γραμμές ως αμιγώς ταχύπλοα σκάφη.

Το κόστος λειτουργίας αυτών των δύο σκαφών παραμένει υψηλό, αλλά η ανάγκη για κάλυψη των γραμμών, έστω και με κυλιόμενες περιορισμένες χρονικά δρομολογήσεις που μελετά το υπουργείο Θαλασσίων υποθέσεων είναι ένα σενάριο η υλοποίηση του οποίου θα βοηθήσει τα δύο ταχύπλοα να επιστρέψουν δυναμικά στο Αιγαίο.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.