Εταιρική προβολή μέσω του μαραθωνίου

«Η ευκαιρία ανάκαμψης είναι μεγαλύτερη στην αγορά αθλητικών ειδών,λόγω του ότι προσφέρει συγκεκριμένη αξία σε προσιτή τιμή» αναφέρει ο κ. Κ. Κοφινάς, διευθύνων σύμβουλος της Αdidas Group ΝΑ Ευρώπης. Μέσα από μια περίοδο κρίσης, όπως εξηγεί, «μπορούν να παρουσιαστούν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και αυτό που αποκαλούμε περίοδο κρίσης να αποτελέσει το μεταβατικό στάδιο για την εξέλιξη των πραγμάτων.Συνεπώς δεν μιλάμε μόνο για κρίση αλλά και για εξέλιξη». Ευκαιρία για την εταιρεία αθλητικών ειδών αποτέλεσε η διοργάνωση του Μαραθωνίου που πραγματοποιείται στην Αθήνα.

«Η ευκαιρία ανάκαμψης είναι μεγαλύτερη στην αγορά αθλητικών ειδών,λόγω του ότι προσφέρει συγκεκριμένη αξία σε προσιτή τιμή» αναφέρει ο κ. Κ. Κοφινάς, διευθύνων σύμβουλος της Αdidas Group ΝΑ Ευρώπης. Μέσα από μια περίοδο κρίσης, όπως εξηγεί, «μπορούν να παρουσιαστούν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και αυτό που αποκαλούμε περίοδο κρίσης να αποτελέσει το μεταβατικό στάδιο για την εξέλιξη των πραγμάτων.Συνεπώς δεν μιλάμε μόνο για κρίση αλλά και για εξέλιξη». Ευκαιρία για την εταιρεία αθλητικών ειδών αποτέλεσε η διοργάνωση του Μαραθωνίου που πραγματοποιείται στην Αθήνα.

Επίσημος χορηγός αθλητικού υλικού του 28ου Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών, σε συνέχεια της πολύχρονης και στενής συνεργασίας της με τον ΣΕΓΑΣ- ως επίσημος χορηγός αθλητικής ένδυσης των εθνικών ομάδων στίβου-, η Αdidas παρουσίασε τη συλλεκτική συλλογή «Supernova Αthens Classic Μarathon», εμπνευσμένη από την επέτειο των 2.500 χρόνων του πρώτου μαραθωνίου της Αθήνας.

«Η συμμετοχή μας ως βασικού χορηγού σε κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις, όπως είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες,το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, το Champions League, το ΝΒΑ και άλλες, είναι μέρος της φιλοσοφίας της εταιρείας μας και αποτελούν την κατάλληλη πλατφόρμα για την παρουσίαση νέων τεχνολογικών προϊόντων, εξοπλίζοντας τους αθλητές με τα καλύτερα αθλητικά προϊόντα για να πετύχουν τον στόχο τους» σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Ο κλάδος των αθλητικών ειδών γνώρισε ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια λόγω και των σημαντικών αθλητικών γεγονότων στην περιοχή. «Δυστυχώς όμως αφότου ξεκίνησε η κρίση έχουμε μια πολύ αρνητική ψυχολογία,που θίγει περισσότερο τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου» αναφέρει ο κ. Κοφινάς.

Στην Ελλάδα η αντίδραση και τα αποτελέσματα της αγοράς «μέχρι σήμερα είναι αρνητικά», όπως «συμβαίνει και σε άλλα μέρη του κόσμου, αλλά αλίμονο αν χαρακτηρίζαμε τη ζημιά ανεπανόρθωτη» υπογραμμίζει.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.