Πρώτο «Το Βήμα» σε αναγνωσιμότητα

Σε μια περίοδο δύσκολη για τον ελληνικό και τον παγκόσμιο Τύπο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης «Το Βήμα της Κυριακής» καταλαμβάνει την πρώτη θέση στις προτιμήσεις του αναγνωστικού κοινού τη δεύτερη περίοδο του 2010 (16 Μαρτίου ως 14 Σεπτεμβρίου). Οπως προκύπτει από την έρευνα αναγνωσιμότητας της εταιρείας FocusΒari, κάθε εβδομάδα 755.000 αναγνώστες επιλέγουν για την ενημέρωσή τους «Το Βήμα της Κυριακής», αριθμός που αντιστοιχεί στο 11,4% του συνόλου. Στη δεύτερη θέση κατατάσσεται το «Πρώτο Θέμα» με 747.

Σε μια περίοδο δύσκολη για τον ελληνικό και τον παγκόσμιο Τύπο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης «Το Βήμα της Κυριακής» καταλαμβάνει την πρώτη θέση στις προτιμήσεις του αναγνωστικού κοινού τη δεύτερη περίοδο του 2010 (16 Μαρτίου ως 14 Σεπτεμβρίου).

Οπως προκύπτει από την έρευνα αναγνωσιμότητας της εταιρείας FocusΒari, κάθε εβδομάδα 755.000 αναγνώστες επιλέγουν για την ενημέρωσή τους «Το Βήμα της Κυριακής», αριθμός που αντιστοιχεί στο 11,4% του συνόλου. Στη δεύτερη θέση κατατάσσεται το «Πρώτο Θέμα» με 747.000 αναγνώστες (11,2%) και ακολουθούν η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» με 654.000 αναγνώστες (9,8%), το «Εθνος της Κυριακής» με 614.000 αναγνώστες (9,2%), η «Καθημερινή της Κυριακής» με 591.000 αναγνώστες (8,9%) και η «Real Νews» με 458.000 αναγνώστες (6,9%).

Η έρευνα γίνεται σε καθημερινή βάση σε ολόκληρη τη χώρα μεταξύ ατόμων 13-70 ετών και καταγράφει τον αριθμό των ατόμων που διάβασαν ένα έντυπο στο διάστημα της κυκλοφορίας του.

Ενθετα περιοδικά
Τα ένθετα του «Βήματος της Κυριακής» προσελκύουν και αυτά τους περισσότερους αναγνώστες και βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της αναγνωσιμότητας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το «ΒΗΜagazino» συγκεντρώνει 583.000 αναγνώστες που αντιστοιχεί στο 8,8% του συνόλου. Στη συνέχεια ακολουθεί το «Βig Fish» που κυκλοφορεί με το «Πρώτο Θέμα» με 472.000 αναγνώστες (7,1%), το «Εψιλον» της «Ελευθεροτυπίας» με 471.000 αναγνώστες (7,1%) και το «Κ» της «Καθημερινής της Κυριακής» με 338.000 αναγνώστες (5,1%).

Στα γυναικεία ένθετα κυριαρχεί το «ΒΗΜΑ Donna» που βρίσκεται στην πρώτη θέση με 664.000 αναγνώστριες (10%). Στη δεύτερη θέση έρχεται το «Βeaute» («Πρώτο Θέμα») με 477.000 αναγνώστριες (7,2%) και ακολουθούν το «Βazaar» («Real Νews») με 468.000 αναγνώστριες (7%) και η «Γυναίκα» («Καθημερινή της Κυριακής») με 390.000 αναγνώστριες (5,9%).

Στα ένθετα ανδρικού περιεχομένου έρχεται πρώτο το «ΒΗΜΑ ΜΕΝ» με 517.000 αναγνώστες και στη συνέχεια κατατάσσονται το «Ηomme» του «Πρώτου Θέματος» με 305.000 αναγνώστες και το «GΚ» της «Καθημερινής της Κυριακής» με 238.000 αναγνώστες.

Οσον αφορά τα ένθετα με περιεχόμενο τη γεύση και τη μαγειρική το «ΒΗΜΑ Gourmet» συγκεντρώνει τους περισσότερους αναγνώστες (677.000) και ακολουθούν ο «Γαστρονόμος» της «Καθημερινής της Κυριακής» (610.000) και το «Gourmet» της «Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας» (574.000).

Στα ένθετα με θέμα το design και τη διακόσμηση το «ΒΗΜΑ DΕCΟ» συγκεντρώνει την προτίμηση 584.000 αναγνωστών, ενώ το «Μaison & Decoration» της «Καθημερινής της Κυριακής» συγκεντρώνει 544.000 αναγνώστες.

Ημερήσιες εφημερίδες
Από τις ημερήσιες εφημερίδες που πωλούνται στο περίπτερο πρώτα σε αναγνωσιμότητα έρχονται «Τα Νέα» με 162.000 αναγνώστες και ακολουθούν η «Ελευθεροτυπία» (139.000), το «Εθνος» (131.000), η «Καθημερινή» (111.000) και «Το Βήμα» (51.000).

Περιοδικά
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, την πρώτη θέση στην αναγνωσιμότητα καταλαμβάνει το «Cosmopolitan» με 636.000 αναγνώστριες, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν το «Εlle» (581.000), το «Μarie Claire» (494.000), το «Νational Geographic» (490.000) και το «Νitro» (458.000).

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.