Ρότα για Wall Street έβαλε από χθες ο ελληνικός ναυτιλιακός όμιλος Costamare, παραχωρώντας προς δημόσια εγγραφή το 25% του συνόλου των μετοχών του, ή 13.300.000 κοινές ονομαστικές μετοχές αντί των 17 δολαρίων ανά μετοχή, προσδοκώντας να συγκεντρώσει 260.000.000 δολάρια, κεφάλαια που θα χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση των δραστηριοτήτων του στον τομέα της διαχείρισης πλοίων μεταφοράς κοντέινερ. Η απόφαση της διοίκησης της Costamare να προχωρήσει σε αυτή τη δημόσια εγγραφή προκάλεσε ποικίλα σχόλια στην ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα, καθώς πολλοί πίστευαν ότι αυτός ο όμιλος θα κατάφερνε να αντισταθεί στις… Σειρήνες μιας διεθνούς χρηματαγοράς, όπως αυτή της Wall Street.
Η Costamare, η οποία ως γνωστόν ιδρύθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ΄70 από τον κ. Β. Κωνσταντακόπουλο , μπαίνει στη Wall Street με έναν από τους μεγαλύτερους διεθνώς στόλους διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων, ο οποίος αριθμεί τις 41 μονάδες, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 211.882 εμπορευματοκιβωτίων των είκοσι ποδών (teus).
Επίσης, όπως αναφέρει η Costamare στη δημόσια εγγραφή της βρίσκεται στο τελικό στάδιο της απόκτησης τεσσάρων ακόμη σκαφών μεταφορικής ικανότητας 3.351 teus κατά μονάδα, ενώ πρόσφατα υπέγραψε συμφωνία για τη ναυπήγηση τριών ακόμη σκαφών μεταφορικής ικανότητας 9.000 teus κατά μονάδα.
Μεταξύ των στενών διεθνών συνεργατών της συμπεριλαμβάνονται o κινεζικός ναυτιλιακός όμιλος Cosco, ο όμιλος ΑΡ Μoller από τη Δανία, η Ζim Lines από το Ισραήλ και άλλοι διεθνείς μεταφορείς εμπορευματοκιβωτίων που ναυλώνουν σταθερά εδώ και δεκαετίες πλοία της.