Η εικονιζόμενη αμαξοστοιχία υψηλής ταχύτητας τρίτης γενιάς (ΙCΕ 3) που βγαίνει από το τούνελ της Μάγχης εκτελεί προς το παρόν δοκιμαστικά δρομολόγια. Ωστόσο πολύ σύντομα τα τρένα της γερμανικής εταιρείας σιδηροδρόμων Deutsche Βahn (τα οποία κατασκευάζει η Siemens) θα εκτελούν κανονικά δρομολόγια συνδέοντας το Λονδίνο με το Παρίσι. Η βρετανογαλλική κοινοπραξία Εurostar που διαχειρίζεται το δίκτυο επέλεξε τη γερμανική εταιρεία σε πρόσφατο διαγωνισμό για την προμήθεια 10 νέων συρμών. Η απόφασή της προκάλεσε γερμανογαλλικό «πόλεμο» με τη (μόνιμη μέχρι σήμερα προμηθεύτρια) γαλλική Αlstom να επικαλείται «τεχνική ανεπάρκεια» των ανταγωνιστών της. Ομως οι πρώτες δοκιμές έδειξαν ότι τα γερμανικά τρένα ανταποκρίνονται πλήρως στους κανονισμούς ασφαλείας. Η γαλλική μονοκρατορία κάτω από τη Μάγχη φαίνεται πως τελειώνει. (RΕUΤΕRS/ΡΑSCΑL RΟSSΙGΝΟL)
Γερμανικά τρένα στη σήραγγα της Μάγχης
Η εικονιζόμενη αμαξοστοιχία υψηλής ταχύτητας τρίτης γενιάς (ΙCΕ 3) που βγαίνει από το τούνελ της Μάγχης εκτελεί προς το παρόν δοκιμαστικά δρομολόγια. Ωστόσο πολύ σύντομα τα τρένα της γερμανικής εταιρείας σιδηροδρόμων Deutsche Βahn (τα οποία κατασκευάζει η Siemens) θα εκτελούν κανονικά δρομολόγια συνδέοντας το Λονδίνο με το Παρίσι. Η βρετανογαλλική κοινοπραξία Εurostar που διαχειρίζεται το δίκτυο επέλεξε τη γερμανική εταιρεία...
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.