«Ακούγονται πολλά για σένα τον τελευταίο καιρό.Θέλω απλά να σε ρωτήσω αν είσαι καλά αυτή την περίοδο…» είχε πει στην κυρία Αντζελα Γκερέκου με ευλάβεια η κυρία Ελντα Πανοπούλου, παρουσιάστρια πρωινής εκπομπής του Μega, στα μέσα της δεκαετίας του 1990. «Είμαι καλά…Ναι, είμαι καλά…» απάντησε η κοντοκουρεμένη κοκκινομάλλα Αντζελα, την οποία ως τότε γνωρίζαμε ως ηθοποιό. Λίγο αργότερα πληροφορηθήκαμε ότι ήταν καλά, ναι, ήταν καλά, επειδή στη ζωή της είχε μπει σαν σίφουνας ο κ. Τόλης Βοσκόπουλος. Με σοβαρό σκοπό… Την εποχή εκείνη κουτσομπολίστικες εκπομπές και φυλλάδες ήταν η εξαίρεση και όχι ο κανόνας, όμως ο γάμος τους στο δημαρχείο της Κέρκυρας στις 2 Αυγούστου 1996 καλύφθηκε δεόντως ανοίγοντας τον δρόμο για τους γάμους α λα τηλεοπτικά που ακολούθησαν. Ο Τόλης,
άλλωστε, δεν είχε περιθώρια για θρησκευτικές τελετές. Επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του γόη και του αιώνιου σκλάβου των γυναικών, είχε χορέψει τον χορό του Ησαΐα τρεις ακόμη φορές, φυλάσσοντας τον τελευταίο για τη «γαλανομάτα μάγισσα», όπως αποκαλούσε την Αντζελα σε τραγούδι του. «Τέτοιο κορίτσι και να το ΄χω αστεφάνωτο;» δήλωνε προτού την κουκουλώσει.
Είχαν προηγηθεί τρεις γάμοι: με την ηθοποιό Στέλλα Στρατηγού (1960-1965), τη Μαρινέλλα (1973-1981) και την Τζούλια Παπαδημητρίου (1990-1995), με την οποία έχει μία κόρη, τη Χαρά – εκκρεμεί δικαστική διαμάχη για την πατρότητά της από την πλευρά του Βοσκόπουλου. Πρωτοπόρος στην πίσταμετέτρεψε τη νυχτερινή διασκέδαση σε σόου στρώνοντας γαριφαλογαρδένιες και σπασμένα πιάτα στο διάβα του-, πρωτοπόρος και στα εν οίκω που γίνονται εν δήμω: πριν από την κάλυψη του γάμου είχαμε την αντίστοιχη του τρίτου διαζυγίου του, με κονταροχτυπήματα στα παράθυρα με την Τζούλια.
Εχτισε μια ολόκληρη καριέρα ως λαϊκό είδωλο που, ενώ ξεκίνησε από τη φτωχική Κοκκινιά, κατάφερε να δοξαστεί με τον μόχθο και το ταλέντο του. Οσο για τη σχέση του με τη Μαρινέλλα, όσοι βρέθηκαν την περασμένη Τρίτη στο Παλλάς για να παρακολουθήσουν το «Μιούζικαλ» όπου η ίδια πρωταγωνιστεί άρχισαν να κουτσομπολεύουν στο άκουσμα του τραγουδιού «Τα λόγια είναι περιττά» το οποίο είχαν πρωτοπεί μαζί. Η ημέρα είχε στιγματιστεί από την παραίτηση Γκερέκου με αφορμή τις φορολογικές εκκρεμότητες του Τόλη και οι θεατρόφιλοι διψούσαν για λίγο σούσουρο.
Η Αντζελα χρειάστηκε να διανύσει χιλιόμετρα ώσπου να παγιωθεί στα μάτια των ψηφοφόρων της ως Γκερέκου. Οι γυμνές φωτογραφίες που την είχαν καθιερώσει ως σύμβολο του σεξ την εξώθησαν σε μια αυστηρότατη εμφάνιση όταν άλλαξε ρότα: σκουρόχρωμα κοστούμια, πουκάμισα ερμητικά κλειστά, αδυναμία στους σταυρούς στον όμορφο λαιμό της αλλά και μονόπετρο μπριγιάν στο δάχτυλό της συμπλήρωναν με μοναδική μαεστρία το τρίπτυχο πατρίς- θρησκεία- οικογένεια. Και αν το τραγούδι του Τόλη «Ξανθή αγαπημένη Παναγιά» είχε αποδοθεί στη θυελλώδη σχέση του με τη Ζωή Λάσκαρη, εκκλησιαστικές οργανώσεις είχαν εξεγερθεί κατά της Αντζελας εξαιτίας γυμνής φωτογραφίας της, το κόνσεπτ της οποίας παρέπεμπε στην Παναγία. Μπορεί εκείνη να εξελέγη πανηγυρικά βουλευτής το 2004, ο Τόλης όμως έκλεψε ξανά τη δόξα με την αλήστου μνήμης ατάκα «Χάσαμε τη μανούλα μας». Τι ήθελε να πει ο βάρδος; Αναφερόταν στην κορούλα τους- τριών ετών τότε- ή μιλούσε για τον ίδιο, απογοητευμένος που δεν θα ήταν πια στο κέντρο της προσοχής;
Η ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΑΝΤΖΕΛΑ
Σε ταξίδι εφέτος με τους υπόλοιπους υπουργούς οι γερμανοί συνάδελφοί της έμειναν αποσβολωμένοι παίρνοντας παραπέρα τους Ελληνες και λέγοντάς τους: «Η δική σας Αντζελα είναι πολύ καλύτερη από τη δική μας!». Και κάπως έτσι η Μέρκελ έχανε στα αυτοσχέδια καλλιστεία που πραγματοποιούνταν στα διαλείμματα από τις διαβουλεύσεις για το οικονομικό μέλλον της Ελλάδας.