Ικανοποιημένοι από τις διακοπές τους στη Μύκονο είναι οι Ελληνες και οι ξένοι τουρίστες, με τον συνολικό μέσο δείκτη ικανοποίησης να φθάνει στο 86,5%, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που διενήργησε για λογαριασμό του Δήμου Μυκόνου η εταιρεία συμβούλων MTC GROUP σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο Κρήτης. Οι έλληνες επισκέπτες του νησιού καλύπτουν το 30% των αφίξεων και αποτελούν την πλειονότητα των επαναλαμβανόμενων τουριστών, ενώ δηλώνουν ικανοποιημένοι σε ποσοστό 83,5%, δίνοντας μεγαλύτερη βαρύτητα στο κριτήριο της διασκέδασης και της ψυχαγωγίας και μικρότερη στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος.
Ικανοποιημένοι σε ποσοστό 88% εμφανίζονται και οι αλλοδαποί τουρίστες, οι οποίοι όμως εστιάζουν στα κριτήρια της φυσικής ομορφιάς, του κλίματος και της αίσθησης της χαλάρωσης, καθώς τους απασχολεί σε δεύτερο βαθμό η διασκέδαση και η ψυχαγωγία. Σε ποσοστό 92% ανέρχεται ο βαθμός ικανοποίησης και των ημερήσιων επισκεπτών μέσω κρουαζιερόπλοιων, οι οποίοι θεωρούν εξίσου σημαντικά σχεδόν όλα τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος του νησιού (φυσικές καλλονές, κλίμα, αίσθηση χαλάρωσης).
Οι επισκέπτες της Μυκόνου επιλέγουν να κάνουν διακοπές στο νησί με φίλους, συγγενείς ή ως ζευγάρια, και περίπου το 14% με οικογένεια. Από την έρευνα που διενεργήθηκε με τη μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων σε δείγμα 1.000 ατόμων και σε διάρκεια έξι μηνών, με στόχο τόσο την τακτική προβολής του προορισμού όσο και των τουριστικών φορέων και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, προκύπτει επίσης ότι το επίπεδο αφοσίωσης των τουριστών είναι σχετικά υψηλό. Μάλιστα το 30% του δείγματος έχει δηλώσει ότι έχει επισκεφθεί ξανά το νησί, το 65% θεωρεί σίγουρο ή πολύ πιθανό να επαναλάβει την επίσκεψη και το 78% δηλώνει πρόθεση να συστήσει τον προορισμό σε συγγενείς και φίλους.
Από την άλλη, η μικρή διάρκεια παραμονής, στοιχείο που χαρακτηρίζει όλες τις Κυκλάδες, ισχύει και για τη Μύκονο και δεν ξεπερνά κατά μέσον όρο τις τέσσερις ημέρες. Ερχεται σε αντίθεση, ωστόσο, με τη μέση κατά κεφαλήν δαπάνη, η οποία είναι συγκριτικά υψηλότερη από άλλους προορισμούς, λόγω της προσέλκυσης επισκεπτών μέσου και ανώτερου εισοδηματικού επιπέδου, μια και το 25% δήλωσε ετήσιο οικογενειακό εισόδημα πάνω από 60.000 ευρώ.