Οι αλγεβρικές απεικονίσεις δημιουργούνται από απλές εξισώσεις με τρεις συνιστώσες, x, y, z: όλα τα σημεία του χώρου που «λύνουν» την εξίσωση την οποία έχετε διαλέξει σκιαγραφούν ένα σχήμα. Για παράδειγμα, η εξίσωση x2 + y2 + z2 = 1 δίνει μια σφαίρα. Στη συνέχεια χρωματίζετε το σχήμα σας με τα χρώματα που προτιμάτε.
Ο διαγωνισμός απαιτεί κυρίως δημιουργικότητα και φαντασία αλλά και κάποιες μαθηματικές ικανότητες αν θέλετε να διατυπώσετε δικές σας εξισώσεις ή να αλλάξετε τους δεδομένους τύπους για να φτιάξετε την εικόνα που εσείς θέλετε. Οι ικανότητες αυτές έρχονται με την εξάσκηση. Στόχος του Surfer άλλωστε είναι να σας μάθει τα μαθηματικά σαν παιχνίδι.
Κατεβάστε το Surfer και ένα εγχειρίδιο οδηγιών κάνοντας κλικ εδώ. Αφού δημιουργήσετε την εικόνα σας, δώστε της έναν τίτλο και αποθηκεύστε την πατώντας το Save (εικονίδιο δισκέτα) που βρίσκεται κάτω δεξιά (format. png image). Αν θέλετε να την υποβάλετε για συμμετοχή στον διαγωνισμό, ταχυδρομήστε την ηλεκτρονικά στη διεύθυνση imaginary@tovima.gr. Μην παραλείψετε να αναφέρετε τον μαθηματικό τύπο που χρησιμοποιήσατε και τα στοιχεία σας.
Για όποιες απορίες επικοινωνήστε στην ηλεκτρονική διεύθυνση lalina@tovima.gr