Δουλειά πιάνουν και πάλι από τον Ιούνιο οι μετροπόντικες στη Θεσσαλονίκη, καθώς όπως διαβεβαίωσε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, τα προβλήματα βαίνουν προς επίλυση.
«Κλείνουν και τα τελευταία προβλήματα»είπε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, ο οποίος επισκέφθηκε τα γραφεία της Διεύθυνσης Μετρό Θεσσαλονίκης και είχε συνάντηση εργασίας με τον νέο πρόεδρο της Αττικό Μετρό ΑΕ Χρήστο Τσίτουρα και τη νέα διοίκηση.
Στη διεύθυνση του «Μετρό Θεσσαλονίκης»τοποθετήθηκε το μέχρι τώρα στέλεχος στην «Εγνατία Οδό ΑΕ», Γιώργος Κωνσταντινίδης.
Ο υφυπουργός επανέλαβε ότι στόχος είναι να ολοκληρωθεί η βασική γραμμή στις αρχές του 2014, ενώ προανήγγειλε θετικές εξελίξεις στο θέμα της απαλλοτρίωσης του χώρου που απαιτείται για την κατασκευή του σταθμού στο Παπάφειο Ορφανοτροφείο, υπογραμμίζοντας ότι «ο σταθμός θα κατασκευαστεί».
Σε σχέση με τις επεκτάσεις εκτίμησε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα ολοκληρωθεί η δημοπράτηση της επέκτασης του μετρό στην Καλαμαριά, ενώ γνωστοποίησε ότι θα ξεκινήσουν και οι μελέτες για την επέκταση των γραμμών προς τα Δυτικά,με στόχο η γραμμή να δημοπρατηθεί μέσω του ΕΣΠΑ.
Σημείωσε, επίσης, ότι «δώσαμε εντολή να σχεδιαστεί και μία νέα γραμμή, η οποία θα συνεχίζει από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό, την Ξηροκρήνη, τους Αμπελόκηπους, τη Μενεμένη, τον Εύοσμο, το Κορδελιό και θα καταλήγει σε συνδυασμό με τον Προαστιακό στη βιομηχανική περιοχή και στα ΤΕΙ της Σίνδου».
Όσον αφορά στη χρηματοδότηση του έργου επισήμανε ότι έχει διασφαλιστεί τόσο για τη βασική γραμμή, όσο και για την επέκταση προς την Καλαμαριά, ενώ σχετικά με την απεργία των εργαζομένων και τις καθυστερήσεις στις πληρωμές τους σημείωσε ότι τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν λύθηκαν, εκφράζοντας παράλληλα τη βούληση να μην επαναληφθούν στο μέλλον.