Μείωση για τον Απρίλιο

Μειωτικές τάσεις κατέγραψε η διαφημιστική δαπάνη και τον μήνα Απρίλιο σημειώνοντας πτώση της τάξεως του 11,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Τις μεγαλύτερες απώλειες καταγράφουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-36,7%) και τα περιοδικά (-10,1%) και ακολουθούν οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-9,2%) και οι εφημερίδες (-7,8%). Σε επίπεδο τετραμήνου (ΙανουάριοςΑπρίλιος 2010) η συνολική διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα μέσα ενημέρωσης μειώθηκε κατά 6,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2009.

Μειωτικές τάσεις κατέγραψε η διαφημιστική δαπάνη και τον μήνα Απρίλιο σημειώνοντας πτώση της τάξεως του 11,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Τις μεγαλύτερες απώλειες καταγράφουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-36,7%) και τα περιοδικά (-10,1%) και ακολουθούν οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-9,2%) και οι εφημερίδες (-7,8%).

Σε επίπεδο τετραμήνου (ΙανουάριοςΑπρίλιος 2010) η συνολική διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα μέσα ενημέρωσης μειώθηκε κατά 6,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2009. Πιο ευχάριστα τα πράγματα για τις εφημερίδες, που στο διάστημα αυτό καταγράφουν απώλειες της τάξεως μόνο του 0,1%. Αντίστοιχα τα ραδιόφωνα είδαν τα διαφημιστικά τους έσοδα να μειώνονται κατά 23,4%, τα περιοδικά κατά 9,2% και οι τηλεοπτικοί σταθμοί κατά 3,4%.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.