Οι περιπέτειες έφεραν ζημιές στον ΟΛΠ

Προ φόρων ζημιές ύψους 38,33 εκατ. ευρώ καταγράφει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς στην ετήσια οικονομική του έκθεση, έναντι κερδών ύψους 8,91 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2008. Οι καθαρές ζημιές μετά από φόρους (τρέχοντες και αναβαλλόμενους) ανήλθαν την ίδια περίοδο του 2009 σε 33,56 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών ύψους 5,59 εκατ. ευρώ που ήταν την αντίστοιχη περίοδο του 2008. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 128,48 εκατ.

Προ φόρων ζημιές ύψους 38,33 εκατ. ευρώ καταγράφει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς στην ετήσια οικονομική του έκθεση, έναντι κερδών ύψους 8,91 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2008. Οι καθαρές ζημιές μετά από φόρους (τρέχοντες και αναβαλλόμενους) ανήλθαν την ίδια περίοδο του 2009 σε 33,56 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών ύψους 5,59 εκατ. ευρώ που ήταν την αντίστοιχη περίοδο του 2008.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 128,48 εκατ. ευρώ και εμφανίζεται αυξημένος κατά 10,72%, έναντι κύκλου εργασιών 116,04 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2008. Ειδικότερα τα έσοδα αναλύονται ως εξής:

Τα έσοδα του ΣΕΜΠΟ από φορτοεκφορτωτικές εργασίες και αποθήκευση ανήλθαν σε 55,12 εκατ. ευρώ. Κατά τη γνώμη της διοίκησης του ΟΛΠ η μείωση δεν είναι πραγματική, αφού οφείλεται στη μειωμένη (εννέα μηνών) λειτουργία του σταθμού, έναντι των 12 μηνών του έτους 2008.

Κατ΄ αυτή την έννοια, προσθέτει η διοίκηση της ΟΛΠ ΑΕ, τα μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα, αφού κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους οι εργασίες φορτοεκφόρτωσης-αποθήκευσης γίνονταν για λογαριασμό τρίτου και εμφανίζονται σε διαφορετική γραμμή (Εσοδα από Σύμβαση Παραχώρησης).

Εξάλλου σημαντική μείωση κατά 35% εμφανίζουν τα έσοδα του τομέα της διακίνησης των αυτοκινήτων, ο οποίος πλήττεται ιδιαίτερα από την ύφεση. Ειδικότερα, στο Car Τerminal σημειώθηκε πτώση του αριθμού αυτοκινήτων εισαγωγής κατά 23,1%, ενώ η μείωση των μεταφορτωθέντων με προορισμό κυρίως τις χώρες της Μαύρης Θάλασσας που πλήττονται βαρύτατα από την κρίση ανήλθε σε 68,7%.

Πτώση επίσης κατά 40% παρουσιάζεται στο χύμα και συμβατικό φορτίο, το οποίο όμως έχει- ούτως ή άλλως- καθοδική πορεία, υποκαθιστάμενο προοδευτικά από τη μεταφορά αγαθών σε εμπορευματοκιβώτια.

Στις λοιπές δραστηριότητες του ΟΛΠ παρατηρείται συνολική αύξηση εσόδων της τάξεως του 9,4%, η οποία οφείλεται στο ότι αυξημένος αριθμός πλοίων προσέρχεται για επισκευές και συντήρηση στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, ενισχύοντας σημαντικά τα έσοδα από δεξαμενισμό και λοιπές υπηρεσίες προς τα πλοία.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.