Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών επισκέπτεται πλέον τα σουπερμάρκετ με «γραπτή λίστα από το σπίτι» περίπου επτά φορές τον μήνα ψωνίζοντας κάθε φορά τα απαραίτητα, αναζητεί τα φθηνότερα προϊόντα, ψωνίζει από κοντινά καταστήματα και η μηνιαία δαπάνη για την αγορά προϊόντων από το σουπερμάρκετ είναι ευθέως ανάλογη του οικογενειακού εισοδήματος. Ολα αυτά τα στοιχεία που διαμορφώνουν έναν νέο τύπο καταναλωτικής συμπεριφοράς αποτελούν ευρήματα ποσοτικής έρευνας σε δείγμα 2.000 νοικοκυριών του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ψώνια μόνο με γραπτή λίστα από το σπίτι
Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών επισκέπτεται πλέον τα σουπερμάρκετ με «γραπτή λίστα από το σπίτι» περίπου επτά φορές τον μήνα ψωνίζοντας κάθε φορά τα απαραίτητα, αναζητεί τα φθηνότερα προϊόντα, ψωνίζει από κοντινά καταστήματα και η μηνιαία δαπάνη για την αγορά προϊόντων από το σουπερμάρκετ είναι ευθέως ανάλογη του οικογενειακού εισοδήματος. Ολα αυτά τα στοιχεία που διαμορφώνουν έναν νέο τύπο καταναλωτικής συμπεριφοράς αποτελούν ευρήματα ποσοτικής έρευνας σε δείγμα 2.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.