Στην έκθεση του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη για την Ελλάδα δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις «απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις» στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σε αυτή την κατεύθυνση προτείνεται η δημιουργία προπαρασκευαστικού έτους πριν από την εισαγωγή στα πανεπιστημιακά ιδρύματα μέσω της οποίας θα ανεξαρτητοποιηθεί πλήρως η δεύτερη από την τρίτη βαθμίδα της εκπαίδευσης. Οι αναλυτές του οργανισμού εισηγούνται την ένταξη στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα του Διεθνούς Απολυτηρίου, καθώς και την επιλογή των φοιτητών από τις ίδιες τις σχολές με βάση τις προηγούμενες επιδόσεις τους. Η αντιμετώπιση του προβλήματος των «αιωνίων φοιτητών» αξιολογείται θετικά, αλλά υπογραμμίζεται η ανάγκη για την πλήρη εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Η ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα παρουσιάζει στρεβλώσεις, αναφέρει η έκθεση, καθώς πολλές πανεπιστημιακές σχολές δεν ανταποκρίνονται σε υπαρκτές ανάγκες της αγοράς εργασίας αλλά ούτε και στις προτιμήσεις των φοιτητών που τις επιλέγουν ως «έσχατη λύση». Η ελληνική «πατέντα» των φροντιστηρίων, τέλος, συνδέεται με τη γενικότερη απαξίωση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.
Τα δεινά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
Στην έκθεση του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη για την Ελλάδα δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις «απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις» στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σε αυτή την κατεύθυνση προτείνεται η δημιουργία προπαρασκευαστικού έτους πριν από την εισαγωγή στα πανεπιστημιακά ιδρύματα μέσω της οποίας θα ανεξαρτητοποιηθεί πλήρως η δεύτερη από την τρίτη βαθμίδα της εκπαίδευσης. Οι αναλυτές του οργανισμού εισηγούνται την ένταξη στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα του Διεθνούς Απολυτηρίου, καθώς και την επιλογή των φοιτητών από τις ίδιες τις σχολές με βάση τις προηγούμενες επιδόσεις τους.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.