ΤΕΕ: Ελεγχοι για οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ

Να προχωρήσουν συστηματικοί έλεγχοι σε ό,τι αφορά την ύπαρξη κάρτας τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ των οχημάτων ζητεί το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφαλείας του ΤΕΕ, καθώς επισημαίνει ότι από την κατάσταση των κάθε είδους οχημάτων τα οποία κυκλοφορούν στη χώρα μας εξαρτάται, σε σημαντικό βαθμό, ο περιορισμός των τροχαίων ατυχημάτων. Οπως υπογραμμίζεται, την τελευταία τριετία δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο πάνω από 2,5 εκατ. οχήματα ΙΧΕ και φορτηγά ως 3,5 τόνους, γεγονός που προκαλεί ...

Να προχωρήσουν συστηματικοί έλεγχοι σε ό,τι αφορά την ύπαρξη κάρτας τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ των οχημάτων ζητεί το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφαλείας του ΤΕΕ, καθώς επισημαίνει ότι από την κατάσταση των κάθε είδους οχημάτων τα οποία κυκλοφορούν στη χώρα μας εξαρτάται, σε σημαντικό βαθμό, ο περιορισμός των τροχαίων ατυχημάτων.

Οπως υπογραμμίζεται, την τελευταία τριετία δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο πάνω από 2,5 εκατ. οχήματα ΙΧΕ και φορτηγά ως 3,5 τόνους, γεγονός που προκαλεί την εύλογη ανησυχία του ΤΕΕ, καθώς η προληπτική συντήρηση αυτών των οχημάτων έχει παραμεληθεί, ενώ πιθανόν είναι πολλά από αυτά να μη διαθέτουν ούτε την κάρτα ελέγχου καυσαερίων, με συνέπεια να επιβαρύνουν με ρύπους την ατμόσφαιρα, ιδίως των μεγάλων αστικών κέντρων. Επίσης σημειώνει ότι ήδη έπρεπε να έχει αρχίσει και ο τεχνικός έλεγχος βαρέων οχημάτων (μεγάλων φορτηγών), όπως επίσης των μοτοσικλετών άνω των 50 cc από κατάλληλα ΚΤΕΟ.

Τα βαρέα οχήματα, επισημαίνεται, όταν εμπλέκονται σε συγκρούσεις διακρίνονται για την ιδιαίτερη σφοδρότητα και τις οδυνηρές επιπτώσεις, ενώ οι μοτοσικλέτες άνω των 50 cc- κυκλοφορούν περίπου 1,1 εκατ. σε όλη την Ελλάδα- αποτελούν κρίσιμη παράμετρο των τροχαίων ατυχημάτων, με σημαντική συμμετοχή στη θλιβερή στατιστική στις περιοχές όπου κινείται ο μεγαλύτερος αριθμός αυτών, τονίζει το Τεχνικό Επιμελητήριο.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.