Τον «έπνιξαν» τα χρέη του «Μπλε χταποδιού»

«Πρέπει να πάμε καλά... Η ζωή δεν είναι αστείο. Και εδώ μιλάμε για ζωή, για επιβίωση» έλεγε ο σεφ κ. Εκτορας Μποτρίνι, παρουσιαστής του ριάλιτι του Αlpha «Εφιάλτης στην κουζίνα», όταν στο δεύτερο κιόλας επεισόδιο του τηλεπαιχνιδιού (16 Οκτωβρίου 2009) επισκεπτόταν το εστιατόριο «Μπλε χταπόδι» στο Κερατσίνι. Οι δύο ιδιοκτήτες της ψαροταβέρνας, ο Μιχάλης Μπόφος και ο κ. Πασχάλης Ιωάννου, δήλωναν απεγνωσμένοι βλέποντας την επένδυσή τους, ύψους 500.000 ευρώ, να μην ξεπερνά ...

«Πρέπει να πάμε καλά… Η ζωή δεν είναι αστείο. Και εδώ μιλάμε για ζωή, για επιβίωση» έλεγε ο σεφ κ. Εκτορας Μποτρίνι, παρουσιαστής του ριάλιτι του Αlpha «Εφιάλτης στην κουζίνα», όταν στο δεύτερο κιόλας επεισόδιο του τηλεπαιχνιδιού (16 Οκτωβρίου 2009) επισκεπτόταν το εστιατόριο «Μπλε χταπόδι» στο Κερατσίνι. Οι δύο ιδιοκτήτες της ψαροταβέρνας, ο Μιχάλης Μπόφος και ο κ. Πασχάλης Ιωάννου, δήλωναν απεγνωσμένοι βλέποντας την επένδυσή τους, ύψους 500.000 ευρώ, να μην ξεπερνά τα τέσσερα κουβέρ την ημέρα. Ηταν οδηγοί νταλίκας προτού αποφασίσουν να ανοίξουν εστιατόριο. Ο Μιχάλης τα παράτησε και αφιερώθηκε στο νέο του απόκτημα. Ο Πασχάλης συνέχιζε αμφότερες τις εργασίες.

«Ο Μιχάλης έχει φτάσει στα όριά του και το κλίμα “χαβαλέ” στην κουζίνα πρέπει να αλλάξει…» συνέχιζε ο σεφ, χωρίς να ξέρει ότι πέντε μήνες αργότερα τα λόγια του θα έβγαιναν προφητικά: Ο 40χρονος Μιχάλης Μπόφος τον επιβεβαίωσε με τον χειρότερο τρόπο, βάζοντας τέλος στη ζωή του το απόγευμα της Τετάρτης, όταν κρεμάστηκε στο πατρικό του σπίτι στο Κερατσίνι. Ενα σπίτι το οποίο προσπαθούσε να πουλήσει για να αντεπεξέλθει στα οικονομικά του ανοίγματα. Πίσω του άφησε γυναίκα και δύο ανήλικα παιδιά, ενώ διενεργείται προανάκριση και έχει παραγγελθεί νεκροψία- νεκροτομή.

Το οικονομικό «δηλητήριο» του «Μπλε χταποδιού», όπως ατυχώς ονόμασαν το εστιατόριό τους, καθώς το τσίμπημα αυτού του είδους που εμφανίζεται σε Ινδικό και Ειρηνικό Ωκεανό μπορεί να είναι ως και θανατηφόρο, δεν μοιάζει να ήταν η μόνη αιτία που οδήγησε τον 40χρονο στην αυτοκτονία. Ο φίλος και συνέταιρός του, άλλωστε, αποφάσισε να κρατήσει την επιχείρηση. Ωστόσο η επιχείρηση ως και την ημέρα προβολής του επεισοδίου και ύστερα από 13 μήνες λειτουργίας τότε, δεν απέφερε «ούτε ένα ευρώ στην τσέπη». Ο ίδιος ο κ. Μποτρίνι, αντιλαμβανόμενος την οικονομική πληγή τους, προσπάθησε αποστέλλοντας δικό του σεφ να τους βοηθήσει – μια κίνηση που οι ίδιοι διαφήμιζαν στη σελίδα που δημιούργησαν στο Facebook για το εστιατόριό τους. Η ποιοτική όμως αναβάθμιση της κουζίνας και η από τηλεοράσεως διαφήμιση δεν ήταν αρκετές…

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.