Τα υπερπολυτελή υπουργικά αυτοκίνητα τα οποία χρησιμοποιούσε η προηγούμενη κυβέρνηση βγήκαν στο σφυρί. Δεκάδες απαστράπτουσες λιμουζίνες, ορισμένες από αυτές θωρακισμένες, χιλιάδων κυβικών, με όλα τα κομφόρ (ορισμένες διέθεταν ακόμη και τηλεοράσεις πλάσμα στα πίσω καθίσματα όπου βρισκόταν ο υπουργός), με φιμέ τζάμια, με πανάκριβα αξεσουάρ, με εξελιγμένης τεχνολογίας ηχοσυστήματα, με GΡS και με δερμάτινα καθίσματα, εκποιήθηκαν από τον ΟΔΔΥ. Ηταν τα πολυτελή και ενεργειοβόρα υπουργικά αυτοκίνητα τα οποία με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών κ. Ι. Ραγκούση καταργήθηκαν και παραδόθηκαν στον ΟΔΔΥ για εκποίηση, αφού οι σημερινοί υπουργοί είναι υποχρεωμένοι να κυκλοφορούν με μικρού κυβισμού αυτοκίνητα.
Η δημοπρασία που έγινε στις εγκαταστάσεις του ΟΔΔΥ καθυστέρησε, με αποτέλεσμα, όπως ειπώθηκε, το Δημόσιο να χάσει έσοδα, αφού στο μεταξύ οι τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έπεσαν. Το εντυπωσιακό από τη δημοπρασία αυτή είναι ότι οι ενδιαφερόμενοι γνώριζαν (έπειτα από υποδείξεις ορισμένων επιτηδείων) ποιου υπουργού ήταν η λιμουζίνα που επρόκειτο να δημοπρατηθεί και πολλοί ήταν αυτοί που έδειξαν ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσε ο κ. Δ. Αβραμόπουλος, ο κ. Κ. Χατζηδάκης , ο κ. Μ. Λιάπης, και άλλοι υπουργοί της ΝΔ. Διαμαρτυρίες πάντως ακούστηκαν γιατί στα αυτοκίνητα αυτά δεν είχαν πρόσβαση οι ιδιώτες, όσο και αν προσπάθησαν, αλλά ιδιοκτήτες μαντρών πολυτελών αυτοκινήτων, εισαγωγείς και έμποροι, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που έκαναν λόγο για κύκλωμα που εξακολουθεί να λυμαίνεται τον ΟΔΔΥ.
Μια δεύτερη δημοπρασία, για ορισμένα αυτοκίνητα που δεν πωλήθηκαν ακόμηκυρίως αυτά που είναι θωρακισμένα- θα γίνει αυτή τη φορά με ηλεκτρονικό τρόπο, την ώρα που η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών εκφράζει την πρόθεσή της να αλλάξει ολόκληρο το σύστημα δημοπρασιών από τον ΟΔΔΥ.
Τα πανάκριβα υπουργικά αυτοκίνητα λέγεται ότι πουλήθηκαν σε εξευτελιστικές τιμές. Μια Μερτσέντες, για παράδειγμα, αξίας 65.000
ευρώ, πουλήθηκε σύμφωνα με πληροφορίες μόλις 14.000 ευρώ. Ιδια τιμή έπιασε και μια υπουργική ΒΜW Χ5, όπως και μια θωρακισμένη λιμουζίνα. Αναπληρωτής υπουργός, σημειώνει, «χρησιμοποιούσε υπηρεσιακό αυτοκίνητο μάρκας Μερτσέντες S-500 L GUΑRD (θωρακισμένο). Για την αλλαγή των ελαστικών του κατεβλήθη το ποσό των 7.944,45 ευρώ και για επισκευή του το ποσό των 148,73 ευρώ. Από το εν λόγω όχημα καταναλώθηκαν 3.899
λίτρα αμόλυβδης βενζίνης, η χορήγηση των οποίων έγινε από το πρατήριο καυσίμων της Αστυνομίας» . Το αυτοκίνητο αυτό που ήθελε περίπου 8.000 ευρώ να αλλάξει μόνον τα ελαστικά του πουλήθηκε προχθές από τον ΟΔΔΥ μόνον 14.000 ευρώ.