Ενιαίος στρατηγικός σχεδιασμός για την τουριστική πολιτική

Τον νέο στρατηγικό σχεδιασμό του οργανισμού καθώς και το πλαίσιο προβολής της χώρας στο εξωτερικό, που εστιάζει στο Διαδίκτυο, εξηγεί ο κ. Ν. Κανελλόπουλος πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).

Τον νέο στρατηγικό σχεδιασμό του οργανισμού καθώς και το πλαίσιο προβολής της χώρας στο εξωτερικό, που εστιάζει στο Διαδίκτυο, εξηγεί ο κ. Ν. Κανελλόπουλος πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).

– Ποια είναι τα κριτήρια για τα γραφεία εξωτερικού που θα κλείσουν;

«Οι ριζικές αλλαγές που θα επέλθουν στην οργάνωση και στη λειτουργία των γραφείων εξωτερικού του ΕΟΤ αποτελούν κεφαλαιώδη άξονα της χάραξης ενός ενιαίου στρατηγικού σχεδιασμού για την τουριστική πολιτική που θα ακολουθήσουμε. Επιλέγουμε να ενισχύσουμε νέες αγορές- στόχους με τους πόρους που θα εξοικονομήσουμε, παρά να διατηρούμε γραφεία που μόνο κόστος παράγουν και δεν επιτελούν τον σκοπό τους. Ας μην ξεχνάμε ότι πολλά από αυτά τα γραφεία εξωτερικού λειτούργησαν ως επί το πλείστον ως μέσον εξυπηρέτησης συμφερόντων, με αποτέλεσμα να στελεχώνονται συχνά από ανειδίκευτο προσωπικό. Κριτήριο “βιωσιμότητας” λοιπόν των γραφείων εξωτερικού αποτελεί πρωτίστως η καταλληλότητά τους όσον αφορά την προσέλκυση κοινού για την ελληνική τουριστική αγορά, αλλά και η αναλογία κόστους και παραγόμενου οφέλους για τον ελληνικό τουρισμό. Σε κάθε περίπτωση, οι όποιες συγχωνεύσεις και αναμορφώσεις των γραφείων εξωτερικού θα γίνουν με πρωταρχικό γνώμονα την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και την περιστολή των απρόσφορων και αλόγιστων δαπανών».

– Πώς θα διαμορφωθεί η στρατηγική προβολής;

«Στόχος μας είναι να εφαρμόσουμε ένα ολοκληρωμένο συντεταγμένο πλαίσιο για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό. Θα προσδιορίσουμε τις πρόσφορες αγορές στις οποίες αξίζει και πρέπει να προβληθούμε βάσει των νέων αναγκών. Στο πλαίσιο αυτά θα αξιοποιήσουμε κάθε σύγχρονο και παραδοσιακό εργαλείο προβολής, αλλά πλέον με στοχευμένο και αποτελεσματικό τρόπο. Σκοπεύουμε να επανεξετάσουμε εξαρχής τις τυχαίες μάλλον επιλογές που έγιναν ως τώρα. Ακολουθούμε λοιπόν πλέον συντονισμένο σχέδιο για τις ουσιαστικές και αποδοτικές δημόσιες σχέσεις, για τις εκθέσεις που θα συμμετάσχουμε, για το νέο διαφημιστικό σποτ που θα προβάλουμε καθώς και για τα μέσα που θα επιλέξουμε, με κύριο άξονα την αξιοποίηση του διαδικτυακού χώρου. Υιοθετούμε έναν σχεδιασμό που απαιτεί τη συνεχή χρήση και αξιοποίηση των στατιστικών ερευνών, την αποτύπωση και εκτίμηση των αποτελεσμάτων, ώστε να βελτιώνουμε άμεσα τις πρακτικές προβολής μας».

– Ποιες είναι οι προτεραιότητές σας;

«Αυτή την περίοδο καταβάλλουμε μια υπέρογκη προσπάθεια να εξυγιάνουμε τον οργανισμό και να τον απαλλάξουμε από τα δυσθεώρητα χρέη που μας κληροδότησαν οι προηγούμενες διοικήσεις. Παρά λοιπόν τα πολυεπίπεδα αυτά προβλήματα, η αντιμετώπιση των οποίων αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο, κυρίως προς τον σκοπό της αποκατάστασης της διεθνούς φερεγγυότητας και αξιοπιστίας μας, στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε τις “κρυμμένες” δυνάμεις του ΕΟΤ. Και αυτές δεν είναι άλλες από το ανθρώπινο δυναμικό του. Από κοινού θα επανασχεδιάσουμε τον τρόπο λειτουργίας του οργανισμού και θα αναδιοργανώσουμε τη δομή και τις διαδικασίες του, με τρόπο που να απηχεί σε έναν σύγχρονο δημόσιο οργανισμό. Μόνο έτσι θα επιτύχουμε θεαματικές βελτιώσεις σε κρίσιμα θέματα απόδοσης του οργανισμού όπως κόστος, ποιότητα, αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.