Ενας χημικός μηχανικός που από τα σκουπίδια και τους κάδους ανακύκλωσης βρέθηκε στους αιθέρες και τις αερομεταφορές είναι ο ιδιοκτήτης της Αthens Αirways. Ο κ. Σάκης Ανδριανόπουλος πέρυσι αποφάσισε να λειτουργήσει μια μικρή αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, με στόλο τεσσάρων αεροσκαφών βραζιλιάνικης κατασκευής, τα γνωστά Εmbraer. Μάλιστα με αυτό το «φθηνό» εφόδιο κέρδισε μέχρι στιγμής 10 από τις 24 άγονες γραμμές στις αεροπορικές συνδέσεις κυρίως του Αιγαίου και διεκδικεί άλλες οκτώ. Για τους διαγωνισμούς ακούστηκαν γκρίνιες όσον αφορά τις χαμηλές προσφορές της εταιρείας του και ερωτήματα για το «πώς θα αντέξει ο Σάκης τις ζημιές από τη λειτουργία όχι των άγονων γραμμώναλλά της εταιρείας του σε συνθήκες κρίσης».
Απαντώντας, ο κ. Ανδριανόπουλος λέει την άποψή του για τις αερομεταφορές στη χώρα μας. «Εμείς ξεκινήσαμε την Αthens Αirways σε μια εποχή που δεν υπήρχε η διεθνής οικονομική κρίση και τα καύσιμα δεν ήταν τόσο ακριβά. Φυσικά όταν ξέσπασε η διεθνής ύφεση συνεχίσαμε, έστω και με δυσκολίες. Σήμερα, όμως, στη χώρα μας η αγορά των αερομεταφορών έχει ουσιαστικά διαλυθεί από τον φοβερό ανταγωνισμό και από τη διαρκή μείωση των τιμών. Δεν ξέρω αν αυτό θα βγει σε καλό στους επιβάτες» . Παρ΄ όλ΄ αυτά, η εταιρεία του ετοιμάζεται να προμηθευτεί άλλα τέσσερα μικρά αεροσκάφη για τις άγονες γραμμές, δύο ΑΤR 42 και δύο καναδικά Βombardier, ενώ ενδιαφέρθηκε ανεπιτυχώς για την Ολυμπιακή Αεροπορία.
Η επιχείρηση με την οποία έγινε γνωστός και ασχολείται ακόμη ο κ. Ανδριανόπουλος είναι η βιομηχανία ανακύκλωσης. Το 1990 ίδρυσε την Περιβαλλοντική, με σκοπό την κατασκευή και την εμπορία κάδων για απορριμματοφόρα των δήμων. Το 1997 ιδρύει τη Ηelesi για την κατασκευή πλαστικών κάδων απορριμμάτων με βιομηχανικές μονάδες στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής, στο Μπράντφορντ της Μ. Βρετανίας και στη Ν. Ιταλία. Συνεταίροι του αρχικά στην επένδυση ήταν η κ. Φεβρωνία Πατριανάκου, πρώην βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, η οποία απεσύρθη το 2007, και ο σύζυγός της κ. Δ. Καραΐσκος, ο οποίος παραμένει με 4% σήμερα.
Τα παρατράγουδα δεν έλειψαν για την εταιρεία του: Στον Δήμο Αθηναίων προκηρύχθηκαν δύο διαγωνισμοί για την απόκτηση 5.000 κάδων απορριμμάτων αξίας 4 εκατ. ευρώ και για την απόκτηση απορριμματοφόρων αξίας 59 εκατ. ευρώ. Για αμφότερους τους διαγωνισμούς επιλέχθηκε η μέθοδος της χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing), διάρκειας πέντε ετών. Σύμφωνα με την αντιπολίτευση του Δήμου της Αθήνας, οι αναλυτικές περιγραφές των κάδων, των απορριμματοφόρων και των άλλων υπηρεσιών επέτρεπαν αποκλειστικά και μόνο σε έναν κατασκευαστή να πάρει μέρος στον διαγωνισμό, τη Ηelesi, ενώ αυτομάτως αποκλείστηκαν όλες οι άλλες εταιρείες, γεγονός που αποδόθηκε στις πολιτικές συγγένειες του ιδιοκτήτη της.
«Δεν υπήρξε καμία παρατυπία πουθενά» λέει ο κ. Ανδριανόπουλος προς «Το Βήμα», προσθέτοντας: «Αυτή η ιστορία ξεκίνησε από την εσωτερική διαμάχη στον Δήμο της Αθήνας μεταξύ του δημάρχου και του κ. Αλ. Τσίπρα για λόγους που δεν έχουν σχέση ούτε με τους κάδους ούτε με την εταιρεία μου».