Με 6 πρόσθετα δισεκατομμύρια δολάρια του αμερικανικού Δημοσίου ενισχύθηκε η GΜΑC, δηλαδή η εταιρεία χρηματοδότησης των πωλήσεων της General Μotors, επιπλέον από τα 9,4 δισ. δολάρια με τα οποία είχε αποφασιστεί να ενισχυθεί η τελευταία. Τα 5 δισ. δολάρια ήδη δόθηκαν στην εταιρεία με τη μορφή συμμετοχής στο κεφάλαιό της, ενώ το 1 δισ. θα δοθεί ως τις 16 Ιανουαρίου ως δάνειο στην GΜ, που κατέχει το 49% της GΜΑC, για να την ενισχύσει στη μετατροπή της σε τράπεζα, που ήταν και η προϋπόθεση για να ενισχυθεί από το πακέτο των 700 δισ. δολαρίων που έχει εγκρίνει το αμερικανικό Δημόσιο για την ενίσχυση των τραπεζών. Η μετατροπή της εταιρείας χρηματοδότησης πωλήσεων της GΜ σε τράπεζα εγκρίθηκε στις 24 Δεκεμβρίου.
Οι συσσωρευμένες ζημιές της GΜΑC για πέντε διαδοχικά τρίμηνα, που έφτασαν τα 7,9 δισ. δολάρια, είναι ένας από τους λόγους που οι πωλήσεις της εταιρείας αυτοκινήτων έχουν καταρρεύσει. Η GΜΑC, η οποία απασχολεί κάπου 26.700 υπαλλήλους και η οποία χρηματοδοτούσε τις μισές πωλήσεις της GΜ πριν από ένα χρόνο μέσα από το 40% των 6.500 αντιπροσωπειών της, τώρα έχει φτάσει να χρηματοδοτεί μόνο το 6% και μόνο τους πιο ασφαλείς αγοραστές. Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία δηλώνει ότι με την ενίσχυσή της σκοπεύει «να ενεργήσει γρήγορα για να επαναφέρει τη χρηματοδότηση των πωλήσεων αυτοκινήτων σε μεγαλύτερο εύρος καταναλωτών». Αναδιάρθρωση χρέους
Ωστόσο η GΜΑC θα χρειαστεί επειγόντως να αναδιαρθρώσει το χρέος της, συνολικά ύψους 35 δισ. δολαρίων, το οποίο και προσπαθεί να κάνει με μετατροπή ενός σημαντικού του τμήματος, ίσως το 75%, σε μετοχές. Η αναδιάρθρωση αυτή πάντως, που κανονικά θα έπρεπε να είχε ήδη ολοκληρωθεί, ενώ η εταιρεία δεν έχει ακόμα δημοσιοποιήσει καμία συμφωνία της με τους πιστωτές της, θα μειώσει ριζικά τη συμμετοχή των σημερινών ιδιοκτητών της GΜΑC, μειώνοντας τη συμμετοχή της GΜ σε κάτω του 10% και καθιστώντας τη τη μόνη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο χωρίς δική της εταιρεία χρηματοδοτήσεων. Επίσης, κάτω του 33% θα συρρικνωθεί η συμμετοχή της ιδιοκτήτριας της Chrysler, δηλαδή της Cerberus Capital Μanagement, η οποία είχε αγοράσει το 51% από την GΜ το 2006 αντί 14 δισ. δολαρίων.
Για την Chrysler, η οποία επίσης έχει ζητήσει κρατική ενίσχυση, δεν δημοσιοποιήθηκε νέο πρόσθετο πρόγραμμα στήριξης, ενώ η Ford, η μόνη από τις τρεις μεγάλες αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες που εκτίμησε ότι δεν θα χρειαστεί άμεση ενίσχυση αν δεν επιδεινωθεί περαιτέρω η κατάσταση, ανακοίνωσε την παρουσίαση σε ένα μήνα δύο νέων μοντέλων Lincoln που θα παρκάρουν μόνα τους.