Η Λόρνα της αποκέντρωσης

Κατά τη διάρκεια του τριημέρου (Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή) που μας πέρασε η αποκαρδιωτική κίνηση των ταινιών Α΄ προβολής (έξι, παρακαλώ!) ήταν το φυσικό αποτέλεσμα του αναβρασμού που επικρατούσε στους δρόμους, όχι μόνο της Αθήνας αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας. Ισως για αυτόν τον λόγο, λοιπόν, τα 2.250 εισιτήρια που κατάφερε να κόψει σε δύο (!) μόνο αίθουσες προβολής της η βελγική ταινία «Η σιωπή της Λόρνα» των αδελφών...

Κατά τη διάρκεια του τριημέρου (Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή) που μας πέρασε η αποκαρδιωτική κίνηση των ταινιών Α΄ προβολής (έξι, παρακαλώ!) ήταν το φυσικό αποτέλεσμα του αναβρασμού που επικρατούσε στους δρόμους, όχι μόνο της Αθήνας αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας. Ισως για αυτόν τον λόγο, λοιπόν, τα 2.250 εισιτήρια που κατάφερε να κόψει σε δύο (!) μόνο αίθουσες προβολής της η βελγική ταινία «Η σιωπή της Λόρνα» των αδελφών Ζαν Πιερ και Λυκ Νταρντέν αποτελεί αξιόλογο νούμερο. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι η αναστάτωση των τελευταίων ημερών έχει φέρει τα πάνω κάτω στη γενικότερη λειτουργία των αιθουσών. Η «Σιωπή της Λόρνα» κατάφερε να κινηθεί καλύτερα εκτός κέντρου της Αθήνας, ενώ ως τώρα, όσον αφορά τέτοιου είδους καλλιτεχνικές ταινίες, συνέβαινε το ακριβώς αντίθετο. Στην Αβάνα της λεωφόρου Κηφισιάς η ταινία έκοψε τα διπλάσια εισιτήρια σε σύγκριση με εκείνα που έκοψε στο Ιντεάλ της Πανεπιστημίου. Το ίδιο ακριβώς συνέβη με τους «Τρεις πιθήκους» του Νούρι Μπ.Τζεϊλάν: στον Δαναό της λεωφόρου Κηφισιάς έκαναν τα τριπλάσια εισιτήρια από ό,τι στην Ελλη της οδού Ακαδημίας.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.