Με άνισους όρους, αδιαφανή κριτήρια και σαφή προτίμηση προς τις φιλοκυβερνητικές εφημερίδες μικρής κυκλοφορίας, καθώς και τα δωρεάν έντυπα, γίνεται η κατανομή της κρατικής διαφήμισης.

Οπως προκύπτει από τα στοιχεία της εταιρείας Μedia Services για το διάστημα από τον Ιανουάριο ως τον Σεπτέμβριο του 2008 «πρωταθλητές» της κρατικής διαφήμισης ανακηρύσσονται οι εφημερίδες «Χώρα» και «Χώρα της Κυριακής» του κ. Γ. Τράγκα, οι οποίες έλαβαν 1.823.463 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 6% της συνολικής δαπάνης, παρά το γεγονός ότι η κυκλοφορία τους αντιπροσωπεύει μόλις το 0,3% της συνολικής κυκλοφορίας ημερησίων και κυριακάτικων εφημερίδων.

Εντύπωση προκαλεί και το ύψος των διαφημιστικών κονδυλίων που απορροφήθηκαν από την αθηναϊκή, ημερήσια δωρεάν εφημερίδα City Ρress, του εκδότη και τηλεοπτικού σχολιαστή κ. Γ. Κύρτσου, τα έσοδα της οποίας από την κρατική διαφήμιση ανέρχονται σε 2.644.806 ευρώ. Εντυπωσιακά καλύτερες από την κυκλοφορία τους επιδόσεις στην απορρόφηση κρατικών διαφημίσεων επιδεικνύουν επίσης οι εφημερίδες «Βραδυνή» «Απογευματινή», «Αδέσμευτος Τύπος» και «Αρθρο», οι κυριακάτικες εκδόσεις των οποίων συγκέντρωσαν το 10,4% της κρατικής διαφήμισης, ενώ οι κυκλοφορίες τους ανέρχονται μόλις στο 1,1% της συνολικής κυκλοφορίας των κυριακάτικων εφημερίδων.

Αδικημένες από την κρατική διαφήμιση φαίνονται, σύμφωνα με τα στοιχεία, να είναι οι μεγάλες εφημερίδες, πανελλαδικής κυκλοφορίας. Για παράδειγμα, η εφημερίδα «Τα Νέα» με ποσοστό κυκλοφορίας 11,8% απορρόφησε μόλις το 4,7% της συνολικής διαφήμισης, ενώ «Το Βήμα» και «Το Βήμα της Κυριακής», η κυκλοφορία των οποίων ανέρχεται σε ποσοστό 9,8% της συνολικής κυκλοφορίας, έχουν διαφημιστικό μερίδιο μόλις 4,5%. Επίσης, η «Ελευθεροτυπία» και η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», με κυκλοφορία που αντιπροσωπεύει το 15,4% της αγοράς, απορρόφησαν μόνο το 5,9% της συνολικής κρατικής διαφήμισης. «Η Καθημερινή» και «Η Καθημερινή της Κυριακής», με ποσοστό κυκλοφορίας 10,7%, απορρόφησαν μόνο το 4,3% της κρατικής διαφήμισης, ενώ το «Εθνος» και το «Εθνος της Κυριακής» απορρόφησαν το 5,7% της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης, παρά το γεγονός ότι η κυκλοφορία τους ανέρχεται στο 12,3% της συνολικής κυκλοφορίας.