Κλιμακώνονται οι κινητοποιήσεις για ΟΑ και ΟΣΕ

Κ λιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής και του ΟΣΕ αντιδρώντας στα σχέδια εξυγίανσης των δύο εταιρειών και θα πραγματοποιήσουν σήμερα συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Μεταφορών. Σήμερα όμως δημοσιεύονται και οι προκηρύξεις των διαγωνισμών για την πώληση τμημάτων της ΟΑ. Να σημειωθεί ότι τα σωματεία εργαζομένων των τεχνικών και των υπαλλήλων έχουν ανακοινώσει ότι δεν θα προσέλθουν σε διάλογο με το υπουργείο, ενώ οι πιλότοι συνεδριάζουν σήμερα για να αποφασίσουν.

Διασφαλίζονται οι συνδέσεις με τις άγονες γραμμές, βεβαιώνει το υπουργείο Μεταφορών

Κ λιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής και του ΟΣΕ αντιδρώντας στα σχέδια εξυγίανσης των δύο εταιρειών και θα πραγματοποιήσουν σήμερα συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Μεταφορών. Σήμερα όμως δημοσιεύονται και οι προκηρύξεις των διαγωνισμών για την πώληση τμημάτων της ΟΑ. Να σημειωθεί ότι τα σωματεία εργαζομένων των τεχνικών και των υπαλλήλων έχουν ανακοινώσει ότι δεν θα προσέλθουν σε διάλογο με το υπουργείο, ενώ οι πιλότοι συνεδριάζουν σήμερα για να αποφασίσουν.

Με χθεσινή ανακοίνωσή της η Ενωση Πτυχιούχων Τεχνικών Αεροπλάνων Ολυμπιακής Αεροπορίας (ΕΠΤΑΟΑ) αμφισβητεί τα ελλείμματα της ΟΑ με το δεδομένο το ότι και οι τρεις εταιρείες του ομίλου δεν έχουν εκδώσει ισολογισμούς από το 2004 και επισημαίνει επίσης ότι, ακόμη και αν είναι τέτοια τα ελλείμματα, συμπεραίνεται ότι το 66% του σωρευτικού ελλείμματος του ομίλου ΟΑ (1.650 δισ. ευρώ) δημιουργήθηκε κατά τη διαχείριση της εταιρείας από τη ΝΔ στο 32% του χρόνου υπολογισμού των ελλειμμάτων (4,5 χρόνια σε σύνολο 14).

Εν τω μεταξύ, με επιστολή τους προς τους δημάρχους και τους νομάρχες των λεγόμενων άγονων γραμμών που καλύπτει η ΟΑ, ο υπουργός Μεταφορών κ. Κ. Χατζηδάκης διαβεβαιώνει τους δημοτικούς άρχοντες ότι καμία γραμμή δεν πρόκειται να διακοπεί, καθώς επιδοτούνται από το ελληνικό κράτος.

Ειδικότερα τονίζει ότι το σχέδιο αποκρατικοποίησης το οποίο εγκρίθηκε από την Επιτροπή στις 17 Σεπτεμβρίου 2008 εξασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξει κανένα απολύτως κενό στις πτήσεις των Ολυμπιακών Αερογραμμών, συμπεριλαμβανομένων φυσικά αυτών που αφορούν τις άγονες γραμμές.

Για τις άγονες γραμμές για τις οποίες θα επιλεγεί (μέσω των προαναφερθέντων διαγωνισμών), η Πάνθεον θα αναλάβει την αποκλειστική εκμετάλλευσή τους για τρία χρόνια, που είναι η μέγιστη περίοδος που επιτρέπει η κοινοτική νομοθεσία [άρθρο 4(1)(δ) του Κανονισμού 2408/92].

Τα δρομολόγια αυτά είναι τα μόνα για τα οποία υπάρχει απόλυτη βεβαιότητα ότι θα είναι βιώσιμα, αφού γι΄ αυτά η Πάνθεον θα λαμβάνει την κρατική επιδότηση που προβλέπεται νομίμως [άρθρο 4(1)(στ) και (η) του Κανονισμού 2408/92].

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.