ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑτου Αστακού με τον ΟΛΠ μοιραία εμπλέκονται και οι εργαζόμενοι, στους οποίους χρεώνεται το γιγάντωμα του Αστακού. Κατά τη γνώμη πολλών, η πτώση της παραγωγικότητας στο πρώτο λιμάνι της χώρας είναι επακόλουθο των κινητοποιήσεων, με τη μόνη διαφορά πως η ΟΜΥΛΕ ουδέποτε εδώ και εννέα μήνες που οι λιμενεργάτες βρίσκονται σε κατάσταση συνδικαλιστικής δράσης εξήγγειλε ή αναφέρθηκε ποτέ σε κινητοποιήσεις οι οποίες θα έχουν ως στόχο τους τη μείωση της παραγωγικότητας.
Μάλιστα, υψηλόβαθμα συνδικαλιστικά στελέχη της ΟΜΥΛΕ στις κατ΄ ιδίαν συζητήσεις τους παραδέχονται ότι όντως δεν υπήρξε και δεν υπάρχει απόφαση για μείωση της παραγωγικότητας και στην ερώτηση για το πώς ερμηνεύουν αυτή την αντίδραση των λιμενεργατών και των χειριστών, την αποδίδουν στο θυμικό και σε κεκτημένη ταχύτητα.
Αν και η παραγωγικότητα στο κοντέινερ τέρμιναλ του Πειραιά στη διάρκεια της τελευταίας περιόδου έχει βελτιωθεί σε σχέση με τους πρώτους μήνες των κινητοποιήσεων, συνεχίζει ωστόσο να απέχει πολύ από τα κοινώς αποδεκτά επίπεδα που θα πρέπει να έχει ένα τέρμιναλ του επιπέδου του.
Πολλοί φθάνουν στο σημείο να αποδώσουν τη διάσπαση της ΔΑΚΕ στο λιμάνι του Πειραιά στον Αστακό και στις σχέσεις του κ. Κούτση με το «βαθύ κράτος» της Νέας Δημοκρατίας.
Η ΔΑΚΕ του λιμανιού είναι χωρισμένη στα δύο με τους μισούς να κατηγορούν τους άλλους μισούς ότι καθώς στηρίζουν τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις στο λιμάνι το μόνο που επιτυγχάνουν είναι να ενισχύουν τη δραστηριότητα του Αστακού.
Η «γαλάζια» καταγωγή του κ. Κούτση φθάνει και περισσεύει για να πυροδοτήσει σενάρια επί σεναρίων τα οποία θέλουν στελέχη της ΔΑΚΕ του ΟΛΠ να συνδέονται στενά μαζί του.
Αλλες πηγές του «Βήματος» από τον λιμενικό τομέα απορρίπτουν τα σενάρια αυτά, υποστηρίζοντας ότι η πείρα και η πολυετής παρουσία του κ. Κούτση στον ναυτιλιακό και λιμενικό τομέα είναι αυτές που εν τέλει έχουν μετρήσει στην προσέλκυση φορτίου στον Αστακό και όχι οι σχέσεις του με το κυβερνών κόμμα, οι οποίες μάλλον δεν του έχουν φανεί και πολύ χρήσιμες την τελευταία περίοδο της κόντρας του με τον ΟΛΠ.
Αλλοι πάλι εκλαμβάνουν τον Αστακό ως ένα πυροτέχνημα που θα σβήσει μόλις αποκατασταθούν στον Πειραιά οι ρυθμοί εργασιών στο κοντέινερ τέρμιναλ, μια άποψη με την οποία συμφωνούν και πολλοί ναυτικοί πράκτορες οι οποίοι σήμερα στέλνουν πλοία τους στο Πλατυγιάλι.
Οι διαφωνίες στη ΔΑΚΕ και οι διαπραγματεύσεις με την Cosco
Νέα ενδοκυβερνητική κόντρα με φόντο τα λιμάνια βρίσκεται σε εξέλιξη μεταξύ του «γαλάζιου» Αστακού και του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, λίγο προτού υπογραφεί η τελική σύμβαση μεταξύ του ΟΛΠ και της Cosco για την παραχώρηση της διαχείρισης του κοντέινερ τέρμιναλ του πρώτου λιμανιού της χώρας. Στην κόντρα αυτή εμπλέκονται κυβερνητικά στελέχη, παλιά και νέα, βουλευτές, μέλη της διοίκησης της ΟΛΠ ΑΕ, αλλά και συνδικαλιστές της Ομοσπονδίας Μονίμων Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδας ...
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.