«Η Ολυμπιακή αφορά ολόκληρο τον ελληνισμό»

Για εφαρμογή μεθοδευμένου και συστηματικού σχεδίου απαξίωσης, συρρίκνωσης και τελικά διάλυσης των Ολυμπιακών Αερογραμμών κατηγορούν την κυβέρνηση 48 βουλευτές του ΠαΣοΚ οι οποίοι κατέθεσαν Επίκαιρη Επερώτηση στη Βουλή. Από την πλευρά τους, οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής αντιδρούν στα σχέδια συρρίκνωσης και θεωρούν ότι οι διοικήσεις ευθύνονται για τα υψηλά ελλείμματα της εταιρείας. « Η κατάσταση στην ΟΑ αυτό το καλοκαίρι είναι σίγουρα η πιο μίζερη και η πιο απογοητευτική στην ιστορία της ως σήμερα » τονίζει ο κ. Ι. Πέππας, εκπρόσωπος των εργαζομένων στη Διοίκηση της Ολυμπιακής. Και θεωρεί υπεύθυνους τον υπουργό Μεταφορών και τις διοικήσεις τις οποίες αυτός διόρισε.

Για εφαρμογή μεθοδευμένου και συστηματικού σχεδίου απαξίωσης, συρρίκνωσης και τελικά διάλυσης των Ολυμπιακών Αερογραμμών κατηγορούν την κυβέρνηση 48 βουλευτές του ΠαΣοΚ οι οποίοι κατέθεσαν Επίκαιρη Επερώτηση στη Βουλή. Από την πλευρά τους, οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής αντιδρούν στα σχέδια συρρίκνωσης και θεωρούν ότι οι διοικήσεις ευθύνονται για τα υψηλά ελλείμματα της εταιρείας. « Η κατάσταση στην ΟΑ αυτό το καλοκαίρι είναι σίγουρα η πιο μίζερη και η πιο απογοητευτική στην ιστορία της ως σήμερα » τονίζει ο κ. Ι. Πέππας, εκπρόσωπος των εργαζομένων στη Διοίκηση της Ολυμπιακής. Και θεωρεί υπεύθυνους τον υπουργό Μεταφορών και τις διοικήσεις τις οποίες αυτός διόρισε.

– Τι σημαίνει για την Ολυμπιακή η περικοπή δρομολογίων;

«Η συνεχής συρρίκνωση, οι κατά καιρούς φήμες και σεναριολογίες, η μεθοδευμένη απαξίωση της ΟΑ απέναντι στο επιβατικό κοινό και η ακατάσχετη ασχετοσύνη τους για το αεροπορικό έργο έχουν βάλει μέσα τον Ομιλο Εταιρειών Ολυμπιακής πάνω από 100 εκατ. ευρώ το τελευταίο 11μηνο.

Η απόσυρση της Ολυμπιακής από διάφορους προορισμούς προς τους οποίους χρόνια τώρα πετούσε δεν γίνεται για την προστασία της εταιρείας από ζημιογόνους γραμμές αλλά γίνεται για την “προστασία” του ανταγωνιστή ιδιώτη της δημόσιας ΟΑ. Πώς γίνεται την ίδια στιγμή που η ΟΑ ανακοινώνει το από και προς διάφορες περιοχές κόψιμο των δρομολογίων της η ιδιωτική αεροπορική εταιρεία της χώρας να αναπτύσσεται και να καλύπτει το κενό της ΟΑ; Πώς γίνεται ο υπουργός Μεταφορών και οι διοικήσεις τις οποίες ο ίδιος διορίζει να ασκούν μια τέτοια πολιτική εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος μιας κρατικής εταιρείας (αφού αποδεδειγμένα δημιουργούν νέα γενιά ελλειμμάτων), ενώ παράλληλα ο ανταγωνιστής ιδιώτης της δημόσιας εταιρείας να αναπτύσσεται και να απορροφά το κενό που δημιουργείται στην αγορά; Η υποθετική σκέψη ότι αυτή η πολιτική ασκείται με αυτό τον τρόπο από ανικανότητα και όχι από σκοπιμότητα βρίσκει απάντηση στο γνωμικό “δεν ήξερες, δε ρώταγες;”».

– Θεωρείτε ότι μπορεί να κλείσει η Ολυμπιακή;

«Θεωρώ ότι η υπόθεση αυτής της εταιρείας αφορά ολόκληρο τον ελληνισμό. Η Ολυμπιακή δεν είναι κτήμα του κατόχου της κρατικής μετοχής της. Είναι απόκτημα της Ελλάδας γιατί είναι ο εθνικός μας αερομεταφορέας. Η Ολυμπιακή δεν έχει την υπεράσπιση μόνο των εργαζομένων σε αυτή. Η ασφάλεια και η αξιοπιστία αυτής της εταιρείας στους αιθέρες όλης της Γης είναι η εθνική μας υπερηφάνεια στους ουρανούς. Τα αεροπλάνα της Ολυμπιακής μεταφέρουν την ελληνική σημαία και αντιπροσωπεύουν τη χώρα παντού. Η ασφάλεια δεν αγοράζεται με τίποτε. Η εθνική υπερηφάνεια δεν προσκυνάει συμφέροντα.

Η σημαία της πατρίδας δεν είναι οικόσημο.

Ο κ. Χατζηδάκης πρέπει να γνωρίζει ως πολιτικός ότι τα λάθη που κάνει, έστω και από άγνοια, εις βάρος δημόσιας περιουσίας όπως είναι η Ολυμπιακή, δεν θα του στερήσουν μονάχα ψήφους. Βέβαια κάποιοι ίσως πουν ότι και τα λάθη είναι επιτρεπτά και ανθρώπινα, ακόμη και στην άσκηση της πολιτικής λειτουργίας. Σωστό. Στην περίπτωση, όμως, της Ολυμπιακής τα λάθη τους είναι μοιραία».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.