Ο Μπερλουσκόνι κάλυψε την Αλήθεια

Δεν είναι λίγοι αυτοί που θα υπέθεταν ότι αν υπάρχει ένας πολιτικός ο οποίος δεν θα ενοχλείτο από την παρουσία ενός ημίγυμνου γυναικείου σώματος, αυτός είναι ο ιταλός πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Αλλωστε ο ίδιος έχει αποκτήσει την αμύθητη περιουσία του προβάλλοντας από τους τηλεοπτικούς σταθμούς του διάφορες εκπομπές γεμάτες ισχνά καλυμμένη γυναικεία σάρκα. Ακόμη και ένα μέλος της κυβέρνησής του, η υπουργός Ισων Ευκαιριών Μάρα Καρφάνια, ήταν ως πριν από μερικά χρόνια μοντέλο με πληθώρα γυμνόστηθων εμφανίσεων.

Δεν είναι λίγοι αυτοί που θα υπέθεταν ότι αν υπάρχει ένας πολιτικός ο οποίος δεν θα ενοχλείτο από την παρουσία ενός ημίγυμνου γυναικείου σώματος, αυτός είναι ο ιταλός πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Αλλωστε ο ίδιος έχει αποκτήσει την αμύθητη περιουσία του προβάλλοντας από τους τηλεοπτικούς σταθμούς του διάφορες εκπομπές γεμάτες ισχνά καλυμμένη γυναικεία σάρκα. Ακόμη και ένα μέλος της κυβέρνησής του, η υπουργός Ισων Ευκαιριών Μάρα Καρφάνια, ήταν ως πριν από μερικά χρόνια μοντέλο με πληθώρα γυμνόστηθων εμφανίσεων.

Είναι, συνεπώς, λογική η απορία με την οποία αντιμετωπίζεται ανά τον κόσμο η απόφαση μελών του επιτελείου του Μπερλουσκόνι να προβούν σε μια πράξη λογοκρισίας που θα ζήλευαν και οι Βικτωριανοί. Στο Παλάτσο Κίτζι της Ρώμης, πάνω από το τραπέζι όπου ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι κάθεται όταν δίνει συνεντεύξεις Τύπου, κρέμεται ένα αντίγραφο πίνακα του μεγάλου ιταλού δασκάλου του 18ου αιώνα Τζιοβάνι Μπατίστα Τιέπολο. Τον πίνακα έχει μάλιστα επιλέξει ο ίδιος ο Μπερλουσκόνι.

Δυστυχώς, κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων Τύπου αυτό που φαίνεται στο κέντρο του τηλεοπτικού κάδρου είναι το ολοστρόγγυλο στήθος της γυναικείας μορφής του πίνακα, ακριβώς πάνω μάλιστα από το κεφάλι του Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Στην πιο πρόσφατη συνέντευξη Τύπου λοιπόν ένα κομμάτι ύφασμα προστέθηκε στο ένδυμα της γυναίκας, εξαφανίζοντας το σκανδαλώδες στήθος από το τηλεοπτικό πλάνο, καθώς, σύμφωνα με δήλωση του υπουργού Πάολο Μποναϊούτι, ένα τέτοιο θέαμα θα μπορούσε να προσβάλει ορισμένους θεατές. Υπενθυμίζουμε ότι ο Μπερλουσκόνι είναι ο ίδιος πολιτικός που, όταν υποδέχθηκε την προαναφερθείσα υπουργό Μάρα Καρφάνια στη Βουλή, έκρινε ότι καλόγουστο αστείο θα ήταν να της θυμίσει το jus primae noctis, δηλαδή το δικαίωμα των μεσαιωνικών αρχόντων να περνούν την πρώτη νύχτα με κάθε νέα σύζυγο. Αυτό που προκαλεί όμως ακόμη μεγαλύτερη θυμηδία στα διεθνή ΜΜΕ είναι ότι η γυναικεία φυσιογνωμία στον πίνακα του Τιέπολο είναι η Αλήθεια, καθ΄ ότι το αλληγορικό έργο απεικονίζει τον «Χρόνο που αποκαλύπτει την Αλήθεια». Περιττό να ειπωθεί τι είδους λαβή για σχόλια έχει δώσει το γεγονός ότι το επιτελείο του Μπερλουσκόνι μοιάζει να θέλει να καλύψει την Αλήθεια όπως όπως…

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.