Φαίνεται ότι στον ΟΣΕ δεν λειτουργεί απολύτως τίποτα, δεν υπάρχει κανένας έλεγχος και είναι ξέφραγο αμπέλι

Πρέπει να είναι η πιο αστεία κομπίνα που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα. Κάποιοι μάγκες- που δεν τους πάτησε το τρένο- διακινούσαν δεκάδες βαγόνια με εμπορεύματα και εισέπρατταν τα κόμιστρα αντί να τα εισπράττει ο ΟΣΕ. Απίστευτο. Οι τύποι αυτοί προσέθεσαν είκοσι βαγόνια γεμάτα εμπορεύματα σε αμαξοστοιχία, αλλά για κακή τους τύχη κάποια βαγόνια ξεκόλλησαν και έπεσαν πάνω σε μια άλλη επιβατική αμαξοστοιχία και έτσι αποκαλύφθηκε η κομπίνα. Τη δουλειά αυτή την έκαναν απ΄ ό,τι λέει το ρεπορτάζ επί τέσσερα χρόνια και κανείς δεν είχε πάρει χαμπάρι. Αυτό δεν είναι το πιο αστείο μέρος της υπόθεσης.

Ο μηχανοδηγός οδηγούσε ένα τρένο το οποίο υποτίθεται ότι έσερνε είκοσι βαγόνια, αλλά στην πραγματικότητα έσερνε σαράντα και δεν πήρε χαμπάρι. Και καθώς περνούσε το τρένο με τα σαράντα βαγόνια, όλοι- ελεγκτές, μηχανικοί, φορτοεκφορτωτές, εργαζόμενοι και στελέχη του ΟΣΕ- μα όλοι έβλεπαν μόνο είκοσι βαγόνια. Στην κομπίνα αυτή πρέπει να είναι μπλεγμένοι δεκάδες άνθρωποι, αν όχι ολόκληρος ο οργανισμός. Και όμως, όλοι κάνουν την πάπια. Ολοι έμειναν έκπληκτοι! Είκοσι βαγόνια τρένου παραπάνω! Και δεν φτάνει αυτό. Οπως αποκαλύπτεται τώρα, κάποιοι- οι ίδιοι ή άλλοι- υπάλληλοι του ΟΣΕ κρατούσαν βαγόνια γεμάτα με εμπορεύματα επί πολλές ημέρες, ώστε να μένουν άδειες οι αποθήκες του οργανισμού και να τις γεμίζουν οι ίδιοι με εμπορεύματα άλλων «πελατών» και να εισπράττουν τα χρήματα «μαύρα», αντί να τα παίρνει ο οργανισμός. Κάποιοι- άλλοι ή οι ίδιοι- πλαστογραφούσαν υπογραφές μέχρι και του διευθύνοντος συμβούλου για να πουλήσουν ως παλιοσίδερα βαγόνια και γραμμές τρένων και να εισπράξουν οι ίδιοι τα χρήματα, χωρίς να ξέρει τίποτα ο οργανισμός, ενώ πολλές φορές άλλαζαν τις σελίδες των συμβάσεων του οργανισμού και κρατούσαν μόνο την τελευταία με την υπογραφή του διευθύνοντος συμβούλου, προκειμένου να κερδίσουν οι ίδιοι τα χρήματα τα οποία θα έπρεπε να εισπράξει ο οργανισμός. Απίστευτες κομπίνες δηλαδή, οι οποίες αποδεικνύουν ότι στον ΟΣΕ δεν λειτουργεί απολύτως τίποτα. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος και είναι ξέφραγο αμπέλι. Ασφαλώς, σε ανάλογη κατάσταση θα βρίσκονται και άλλοι οργανισμοί του Δημοσίου οι οποίοι έχουν πέσει στα χέρια των «πειρατών».

Φυσικά, σε μια πειρατική χώρα δεν είναι πειρατές μόνον οι επικεφαλής, οι πολιτικοί και οι διευθυντές. Είναι όλοι πειρατές. Ετσι εξηγείται εξάλλου και το «μαύρο» χρήμα που βλέπουμε να κυκλοφορεί και να καταναλώνει βίλες, πολυτελή αυτοκίνητα, σκάφη, κτλ. Οπως μάλιστα μαθαίνω από κάποιους ξενοδόχους, στα πολυτελή ξενοδοχεία των νησιών από τις 20 Ιουλίου μέχρι τον Δεκαπενταύγουστο υπάρχουν δύο κατηγορίες τουριστών: ρώσοι μαφιόζοι και έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι. Οι δεύτεροι μένουν στα ακριβότερα ξενοδοχεία, τρώνε και πίνουν και πληρώνουν πάντα και όλα με μετρητά. Κάρτα δεν εμφανίζεται. Είναι τα μετρητά από τα λαδώματα της χρονιάς, τα οποία με κάποιον τρόπο πρέπει να ξοδευτούν, γιατί είναι «μαύρα» και δεν μπορούν να μπουν αλλιώς στο τραπεζικό σύστημα. Και εμείς οι υπόλοιποι καθόμαστε και βλέπουμε τα τρένα να περνούν.

Αν μη τι άλλο, έχει πλάκα αυτή η χώρα.

gnikolo@dolnet.gr