Λέιζερ υπόσχεται να εξαφανίσει τον τροχό του οδοντιάτρου

ΛΟΝΔΙΝΟ. Είναι γνωστό ότι ο τροχός στα χέρια του οδοντιάτρου αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους φόβους μικρών και μεγάλων. Ενα νέο μηχάνημα που χρησιμοποιεί ακτίνες λέιζερ υπόσχεται να εξαφανίσει τον τροχό από την εργαλειοθήκη των οδοντιάτρων, περιορίζοντας στο ελάχιστο δυνατό την ενόχληση και τον πόνο σε δύσκολες επεμβάσεις στα ούλα και στα δόντια. Τα τελευταία χρόνια οι οδοντίατροι χρησιμοποιούν μηχανήματα λέιζερ τα οποία όμως δεν είναι τόσο προηγμένα ώστε να μπορούν να πραγματοποιηθούν επεμβάσεις στα οστά των δοντιών ή σε σκληρούς ιστούς όπως το σμάλτο.

ΛΟΝΔΙΝΟ. Είναι γνωστό ότι ο τροχός στα χέρια του οδοντιάτρου αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους φόβους μικρών και μεγάλων. Ενα νέο μηχάνημα που χρησιμοποιεί ακτίνες λέιζερ υπόσχεται να εξαφανίσει τον τροχό από την εργαλειοθήκη των οδοντιάτρων, περιορίζοντας στο ελάχιστο δυνατό την ενόχληση και τον πόνο σε δύσκολες επεμβάσεις στα ούλα και στα δόντια. Τα τελευταία χρόνια οι οδοντίατροι χρησιμοποιούν μηχανήματα λέιζερ τα οποία όμως δεν είναι τόσο προηγμένα ώστε να μπορούν να πραγματοποιηθούν επεμβάσεις στα οστά των δοντιών ή σε σκληρούς ιστούς όπως το σμάλτο. Ειδικοί στον τομέα του οδοντιατρικού λέιζερ στη Μ. Βρετανία κατασκεύασαν ένα νέο μηχάνημα που μπορεί να πραγματοποιεί δύσκολες επεμβάσεις όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα και κυρίως χωρίς να χρειάζεται ο οδοντίατρος να κάνει στον ασθενή ενέσεις αναισθητικών.

Το νέο μηχάνημα ονομάζεται Fotona Fidelis Ρlus ΙΙΙ και διαθέτει δύο τύπους λέιζερ τα οποία μπορούν να διαλύσουν ξεχωριστά κάθε μόριο στο οποίο στοχεύει ο οδοντίατρος, διεισδύοντας με αυτόν τον τρόπο στο εσωτερικό δοντιών και ούλων με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η εργασία εκεί και να γίνονται πιο εύκολα και ανώδυνα ακόμη και αφαιρέσεις. «Δεν είναι απλώς ένα νέο μηχάνημα αλλά μια επανάσταση στην οδοντιατρική. Το μηχάνημα θα διευκολύνει αφάνταστα τη δουλειά του οδοντιάτρου σε παιδιά και σε άτομα με σοβαρά προβλήματα στα δόντια. Μπορεί να κάνει την ίδια ακριβώς δουλειά με τον τροχό, χωρίς όμως τον ανατριχιαστικό θόρυβο αλλά και τον πόνο που προκαλεί. Επιπλέον το λέιζερ αποστειρώνεται κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του και έτσι ο χρόνος της επούλωσης είναι μικρότερος, αφού η ζημιά που προκαλεί το λέιζερ είναι μικρότερη από αυτή που προκαλεί ο τροχός» δήλωσε στην «Daily Μail» ο καθηγητής Εμμανουήλ Κολούτσος, μέλος της ομάδας που κατασκεύασε το μηχάνημα.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.