«Λυπήθηκα διαβάζοντας την ενότητα για την εκπαίδευση στην «έκθεση Πισσαρίδη», η οποία κατανοεί ελάχιστα τα συστημικού τύπου προβλήματα της ελληνικής εκπαίδευσης. Παρ’ όλα αυτά κάποιοι ασχολήθηκαν και κατέθεσαν κάτι» επισημαίνει ο ειδικευμένος επιστήμονας στην εκπαιδευτική γλωσσολογία και στην αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στην εκπαίδευση κ. Δημήτρης Κουτσογιάννης μιλώντας στο «Βήμα» με αφορμή την έρευνα που πραγματοποιήθηκε και καταθέτει τις δικές του προτάσεις για την εκπαίδευση του μέλλοντος.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω