Grecotel: το success story του ελληνικού τουρισμού

Η εταιρεία, που ξεκίνησε πριν από 45 χρόνια από το Ρέθυμνο, διαθέτει 30 πολυτελείς μονάδες και απασχολεί 6.000 εργαζομένους

Ο τουρισμός αποτελεί τον σημαντικότερο πυλώνα της ελληνικής οικονομίας, ο οποίος, εκτός από τη δυναμική επιχειρηματική δραστηριότητα που διαθέτει και εξελίσσει συνεχώς, έχει ανταποκριθεί με επιτυχία στις προκλήσεις των τελευταίων ετών. H συνεχής ανάπτυξη του κλάδου συνδέεται με το γεγονός ότι διαχρονικά η Ελλάδα βρίσκεται στους κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου με ένα σταθερά αυξανόμενο κύμα επισκεπτών κάθε καλοκαιρινή σεζόν.
Λίγες, ωστόσο, τουριστικές επιχειρήσεις στη χώρα μας έχουν πετύχει μια αναπτυξιακή πορεία σε βάθος χρόνου, καταφέρνοντας να καθιερωθούν ως κορυφαίες ξενοδοχειακές μονάδες στη συνείδηση του κοινού. Η Grecotel, πρότυπο τουριστικής επιχείρησης, κατέχει την πρώτη θέση με το 4% της ελληνικής αγοράς.
Με αφετηρία της μακράς διαδρομής το Ρέθυμνο, που πριν από 45 περίπου χρόνια υποδέχθηκε τους πρώτους οργανωμένους παραθεριστές στην πρώτη μονάδα με το όνομα «El Greco» (σημερινό «White Palace»), ξεκίνησε να αναπτύσσεται και να πολλαπλασιάζει τόσο τις μονάδες της πανελλαδικά, όσο και την ποιότητα και τις υπηρεσίες που παρέχει στο κοινό.
Σήμερα η Grecotel ακολουθεί με συνέπεια ένα ολοκληρωμένο επενδυτικό πλάνο, συμβάλλοντας δυναμικά στην εθνική οικονομία αλλά και στην τόνωση της απασχόλησης.
Για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών της μονάδων, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Μάιο, επένδυσε περισσότερα από 42 εκατ. ευρώ, δημιουργώντας μόνο για την προηγούμενη σεζόν 630 νέες θέσεις εργασίας, ενώ συνολικά απασχολεί περίπου 6.000 εργαζομένους, γεγονός που την καθιστά τον μεγαλύτερο εργοδότη στην εγχώρια τουριστική βιομηχανία.
Η παγίωση της Grecotel ανάμεσα στους κορυφαίους στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη βασίζεται, μεταξύ άλλων, στο μοναδικό αίσθημα φιλοξενίας που διακρίνει κάθε της ξενοδοχειακή μονάδα και «ταξιδεύει» το όνομα της χώρας μας σε όλον τον κόσμο. Ακολουθώντας πιστά τις αρχές ελληνικής κια ειδικότερα της κρητικής φιλοξενίας, οι άνθρωποι της Grecotel φροντίζουν ώστε οι επισκέπτες να απολαμβάνουν τις ξεχωριστές ανέσεις και εγκάρδια εξυπηρέτηση. Την εικόνα συμπληρώνει η ιδιαίτερη προβολή της ελληνικής – κρητικής παραδοσιακής κουζίνας, καθώς και η ανάδειξη της ποιότητας και της ποικιλίας των τοπικών προϊόντων κάθε περιοχής.
Ο Νίκος Δασκαλαντωνάκης, ιδρυτής της αλυσίδας και πρωτεργάτης της ελληνικής τουριστικής ανάπτυξης, έκανε πράξη τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο έβλεπε το τουριστικό προϊόν. Δεν είναι τυχαίο που από πολύ νωρίς η Grecotel προσέγγισε νέες αγορές χτίζοντας ένα ισχυρό όνομα με θεμέλιο την ελληνικότητα. Είναι η πρώτη επιχείρηση στον κλάδο που έκανε άνοιγμα στη γερμανική αγορά το 1975 και στη ρωσική τη δεκαετία του 1980.
Η πρωτοποριακή σκέψη ακολουθήθηκε από δυναμικές πράξεις και επενδύσεις και αυτό είναι το κλειδί που ανέδειξε την Grecotel ως «ηγέτη των πρώτων» σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.