Το μοντέλο που άλλαξε τον εμπορικό ρου της ιστορίας της διάσημης σπορ μάρκας προσελκύοντας χιλιάδες νέους πελάτες σε αυτή, βρίσκεται πλέον στην τελευταία φάση της ύπαρξής του με κινητήρες εσωτερικής καύσης καθώς η επόμενη γενιά του θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Μέχρι τότε η ανανεωμένη Cayenne E-Hybrid που παρουσιάστηκε την άνοιξη σε κλασικό SUV και Coupe αμάξωμα είναι αυτή με το μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα παρά τη θηριώδη συνδυαστική απόδοση των 470 ίππων που εξασφαλίζουν ο εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας και ο νέος ηλεκτροκινητήρας των 130 kW. Χάρη στην υψηλής τάσης μπαταρία με χωρητικότητα από 17,9 kWh έως 25,9 kWh, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία φτάνει έως και τα 90 χιλιόμετρα. Ταυτόχρονα ένας νέος φορτιστής 11 kW εγκατεστημένος στο όχημα έχει μειώσει τον χρόνο φόρτισης, εφόσον χρησιμοποιείται κατάλληλη πηγή τροφοδοσίας, σε λιγότερο από δυόμισι ώρες παρά τη μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας. Τιμή εκκίνησης από 115.700 ευρώ