Η οδήγηση ενός ικανού τετρακίνητου SUV στη συνήθως αχανή επιφάνεια μιας παγωμένης λίμνης έχει σίγουρα τη δική της χάρη, αν και θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι μάλλον πρόκειται για μια κάπως προβλέψιμη εμπειρία. Εμείς πάλι σε ό,τι αφορά το de facto ενδιαφέρον δίπτυχο οδήγησης στον πάγο, επιλέξαμε μια πολύ διαφορετική προσέγγιση, επιδιώκοντας να ανακαλύψουμε πώς είναι να οδηγείς ένα πισωκίνητο sportscar στα προδιαγεγραμμένα όσο και στενά όρια μιας αγωνιστικής πίστας καλυμμένης με χιόνι.
Αφορμή αποτέλεσε το πρόγραμμα της Alpine «La Piste Bleue» το οποίο, εσχάτως, εκτός από τις εθιμοτυπικές «Track Days» σε 10 διαφορετικές πίστες ανά την Ευρώπη προσέθεσε στη λίστα και το ιδιαίτερα απαιτητικό circuit της Val Thorens στις γαλλικές Αλπεις, το οποίο αποτελεί την έδρα του Andros Trophy. Με μήκος μόλις 760 μέτρα και πλάτος που δεν ξεπερνά τα 10-12 μέτρα, η χάραξη της πίστας δείχνει να ταιριάζει περισσότερο σε kart παρά σε αγωνιστικά αυτοκίνητα ενώ, πλην αυτού του αντικειμενικού προβλήματος, ο επίδοξος οδηγός θα πρέπει να έχει πάντα υπόψη του ότι πέρα από το ειδυλλιακό τοπίο που δημιουργεί η χιονισμένη ατμόσφαιρα, πίσω από τις μπαριέρες και τα προστατευτικά καραδοκούν βουνά παγωμένου χιονιού ή – απλώς – βράχια.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.