Βρισκόμαστε στις αρχές της δεκαετίας του ’70 και η μεγάλη οθόνη είναι γεμάτη από την επικίνδυνη γοητεία των παρανόμων. Ο Γουόρεν Μπίτι με το θεληματικό πιγούνι υποδύεται τον Κλάιντ Μπάροου στο θρυλικό ”Μπόνι και Κλάιντ” και ο Στιβ Μακ Κουίν είναι ο ζάπλουτος πλεϊμπόι και κλέφτης έργων τέχνης μεγάλης αξίας στην ”Υπόθεση Τόμας Κράουν”.
Στην Ελλάδα, με τη δικτατορία στα τελευταία της και το επαναστατικό πνεύμα στο ζενίθ του, το κοινό δεν αρκείται στα ψέματα του εκράν αλλά ανακαλύπτει ένα αντίστοιχο πρότυπο στην αληθινή ζωή: Στις 16 Νοεμβρίου του 1973, την ίδια στιγμή που οι φοιτητές συγκεντρώνονται στο προαύλιο του Πολυτεχνείου και το κέντρο της Αθήνας κλείνει από τις πορείες κατά της χούντας, έξω από το υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας, στην οδό Πρατίνου, στο Παγκράτι, σταματά μια κατακόκκινη Τζάγκουαρ.
Ο άνδρας βγήκε από την τράπεζα κρατώντας στα χέρια του την σακούλα που περιείχε σχεδόν δυόμισι εκατομμύρια δραχμές, επιβιβάστηκε στην Τζάγκουαρ, την οποία είχε κλέψει από ένα πάρκινγκ στο Κολωνάκι, και εξαφανίστηκε.
Από το εντυπωσιακό αυτοκίνητο βγαίνει μια αινιγματική φιγούρα. Πλατύγυρο καπέλο, μαύρα γυαλιά ηλίου και μακριά ράσα καλύπτουν τη σιλουέτα του νεαρού άνδρα, ο οποίος, προτού μπει στην τράπεζα, καλύπτει το πρόσωπό του κάτω από ένα λευκό μαντίλι. Μπαίνει στο κατάστημα και κατευθύνεται προς το γραφείο του διευθυντή, ο οποίος εκείνη την ώρα μιλά στο τηλέφωνο. Ο άνδρας τού κλείνει τη συσκευή και αφού βγάζει την καραμπίνα που έκρυβε μέσα στη φορεσιά του φωνάζει ”Ληστεία! Μην κινηθεί κανείς!”.
Ο άνδρας βγήκε από το κατάστημα κρατώντας στα χέρια του τη σακούλα που περιείχε σχεδόν δυόμισι εκατομμύρια δραχμές, ένα ποσό αστρονομικό για εκείνες τις ημέρες, επιβιβάστηκε στην Τζάγκουαρ, την οποία, όπως θα αποκαλυφθεί αργότερα, είχε κλέψει από ένα πάρκινγκ στο Κολωνάκι, και εξαφανίστηκε. Τέτοια γεγονότα δε συνέβαιναν στην Αθήνα εκείνης της εποχής και την επόμενη μέρα η απίστευτη ιστορία της ληστείας διεκδικεί χώρο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου στις πρώτες σελίδες του τύπου.