Ίσως δεν υπάρχει άνθρωπος επί γης που να μην έχει πληγώσει και να μην έχει πληγωθεί από έρωτα. Είναι κομμάτι του παιχνιδιού, μια προμελετημένη συμφωνία που δέχεσαι εάν θέλεις να νιώσεις πώς είναι να βγάζεις φτερά στις πλάτες την ίδια ώρα που αισθάνεσαι να κατακρημνίζεσαι με ταχύτητα στη λαγότρυπα της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων.
Ενίοτε έχουμε πληγώσει και έχουμε πληγωθεί από τον ίδιο άνθρωπο, κατ΄ επανάληψη. Όμως, τι αλήθεια, θα ήταν ο έρωτας, σαρκικός ή άλλος, χωρίς τη μουσική να δημιουργεί έξτρα ανατριχίλες στο δέρμα;
Η μουσικός Δανάη Νίλσεν μας μίλησε για τις ανατριχίλες αυτές που δημιούργησε η ίδια μέσα από την μουσική επένδυση της παράστασης Closer στο θέατρο Χώρα του θεάτρου του Νέου Κόσμου.
Η Άννα, ο Λάρι, ο Νταν και η Άλις δείχνουν ανοιχτοί να έρθουν κοντά, πλησιάζοντας ο ένας τον άλλον ασφυκτικά, αχόρταγα, χωρίς καμία αναστολή. Μοιραία, μέσω του πλησιάσματος της σάρκας, θα ενσαρκωθεί και το αιώνιο παράδοξο του έρωτα: όσο πιο κοντά θα πλησιάζουν ο ένας τον άλλον, τόσο πιο έντονα θα βιώνουν τις παγίδες, τα ρίσκα, τα συναισθηματικά κενά, τα αδιέξοδα, τις ματαιώσεις και το βαθύ ανικανοποίητο του μαζί.
Ο πόθος, η έλξη, η σεξουαλική ορμή, ο εθισμός, τα σκοτεινά πάθη, οι ανασφάλειες, η περηφάνεια, η ζήλια, η απόγνωση, η προδοσία, η προσποίηση, η εκδίκηση – τίποτα δεν θα μείνει ανέγγιχτο σε αυτό το αιχμηρό ερωτικό τετράγωνο, που παραμένει διαρκώς και με τις τέσσερις πλευρές ανοιχτές.
«Για εμένα προσωπικά το πιο δυνατό κομμάτι είναι το I Always Love You που θυμόμαστε όλοι ερμηνευμένο από την ανατριχιαστική φωνή της Whitney Houston»
Τι σε άγγιξε περισσότερο στην παράσταση Closer του Δημήτρη Αγιοπετρίτη- Μπογδάνου;
Ο τρόπος που ο Δημήτρης προσέγγισε την παράσταση, το πως την οπτικοποίησε, το πως εργάστηκε με αλλόκοτους δημιουργούς τρόπους στην κάθε σκηνή ξεχωριστά μαζί με τους ηθοποιούς και το πως εν τέλη ολοκλήρωσαν το παζλ. Στα δικά μου μάτια ήταν μια φαινομενικά ατελείωτη διαδικασία προετοιμασίας που πέτυχε με τον καλύτερο τρόπο.
Απολαμβάνω ιδιαίτερα τη σκηνή του στριπτίζ με τα ροζ φώτα και τη ροζ περούκα.
Ποια είναι η ιδέα πίσω από τη μουσική επένδυση της θεατρικής αυτής παράστασης; Τι θέλεις να πεις μέσω της επιλογής της μουσικής;
Είναι μια παράσταση με έντονο 90’s νοσταλγικό χαρακτήρα. Σκοπός της μουσικής να δέσει συναισθηματικά τις σκηνές, να δώσει χώρο και χρόνο, οπτική παύση ώστε να χωνέψει ο θεατής όσα είδε και να μεταβεί στην επόμενη σκηνή. Την ώρα που ακούγεται μουσική τα φώτα χαμηλώνουν, τα σκηνικά αλλάζουν, οι ηθοποιοί επανατοποθετούνται στον χώρο. Είναι μια έξυπνη τοποθέτηση της μουσικής, της δίνει ξεχωριστό ρόλο, σαν ένας ακόμα ηθοποιός που αφηγείται την ιστορία.
Η επιλογή αποτελείται από αγαπημένα κομμάτια του 90′, επιλέχθηκαν από τον Δημήτρη κι εμένα, αφηγούνται μικρές ιστορίες που συνδέουν τις σκηνών.